hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 45
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-08-22

Az idei „Merre húz a SZÍVed?” nyereményjáték a napokban indult és január elejéig tart.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-24

Az új piacok számos lehetőséget tartogatnak a hazai élelmiszerexportnak. 

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-16

A 150. születésnapot az Insomnia reklámozza.

#4
Élelmiszer Online
2018-04-23

Exkluzív interjú Daka Zsolttal, a Gyulahús Kft. ügyvezető igazgatójával.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-05

A rendezvény meghatározó szereplője lesz a sódar is.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-12

2018-ban a gasztronómiai értékek kerülnek a város turisztikai kínálatának fókuszába.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-08

Egyre biztatóbban alakul a németországi, valamint a svédországi kiszállítás is.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-20

Az ágazat legnagyobb szereplői szerint a hazai vállalkozók hátrányból indulnak a nemzetközi piaci versenyen.

#9
Élelmiszer Online
2017-09-06

Ötvennégy cég hatvannégy terméke, szolgáltatása kapta meg a kitüntető címet a Magyar Gazdaság Ünnepén.

#10
Élelmiszer Online
2017-07-18

Újabb Gyulai terméket ismert el egy nemzetközi minősítő intézet.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.