hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1714
#1
Élelmiszer Online
2017-08-17

Kis Miklós Zsolt: augusztusban elkezdődik a gazdák értesítése a pályázati döntésekről.

#2
Élelmiszer Online
2017-08-17

A Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal az EU LIFE pályázatának támogatásával megvalósuló Maradék nélkül elnevezésű programja 2016 júliusában indult. A programról Dr. Kasza Gyulával, a Nébih Maradék nélkül program vezetőjével beszélgettünk.

#3
Élelmiszer Online
2017-08-16

Megugrott a gyümölcsök, a sertéshús ára, és mintegy másfélszeresére drágult a vaj, tejszín.

#4
Élelmiszer Online
2017-08-15

Az üzletmenet folyamatos működésének biztosítása rendkívül fontos a kereskedők számára. (x)

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2017-08-14

Jelenleg az internetes vásárlások többsége még házhozszállítással párosul, de már formálódnak az új csomagátvételi üzleti modellek.

#6
Élelmiszer Online
2017-08-10

Szeptembertől 1600 wattnál nagyobb teljesítményfelvételű porszívót nem lehet forgalomba hozni az unióban.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-10

A karitatív projekt célja a vásárlók felvilágosítása az élelmiszer-pazarlás veszélyeiről.

#8
Élelmiszer Online
2017-08-01

A cég disztribúciós hálózatán keresztül kb. 1000 kiskereskedelmi egységben lesz kapható a Fradi sör.

#9
Élelmiszer Online
2017-07-28

A kutatók 3 növényt vizsgálva keresnek választ a hatékony, robusztus és olcsó hálózati struktúrák építéséhez.

#10
Élelmiszer Online
2017-07-25

Évek óta először tavaly nőtt Ausztriában reálértéket tekintve is az élelmiszer-kiskereskedelem forgalma; 19,9 milliárd euróra.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.