hirdetés
2018. január. 20., szombat - Fábián, Sebestyén.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1793
#1
Élelmiszer Online
2018-01-16

Tavaly több mint száz jogszabályt véleményezett a NAK.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-01-16

TOP 10 játékkategória bevétel alapján a REGIO JÁTÉK-tól.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-12

A vállalat számára rendkívül mozgalmasan telt a tavalyi esztendő.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-10

A program többek között az ipar 4.0 lehetőségeinek kihasználására igyekszik ösztönözni a cégeket.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-03

Összesen kétmilliárd forintra pályázhatnak az önkormányzatok.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-20

A komputereket is titkosíthatja a digitális pénztárcák kiürítésére szakosított digitális kártevő.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-18

A fogyasztóvédelmi hatóság által vizsgált termékek közül 25 nem felelt meg a követelményeknek.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-14

A törvényszék megsemmisítette a termelők támogatásának megvonásáról szóló EB-határozatot.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-06

Kiterjesztése még szorosabbá fűzi a kül- és belföldi magyar termelők közötti kapcsolatot.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-12-06

Az új ISO minősítés jobban igazodik a vásárlók igényeihez, elégedettségéhez.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.