hirdetés
2017. október. 23., hétfő - KÖZT.KIKIÁLT., Gyöngyi.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1756
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-19

A Magyar Vöröskereszt, a Procter&Gamble és a SPAR Magyarország ismét elindítja jótékonysági programját.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-19

Az új vezetők az elődeiknél gyakran elkötelezettebbek a digitális átalakulás mellett.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-19

A felhívással létrejövő mentorprogramban a vállalkozásokat szakértők segítik hozzá a sikeres piaci szerepléshez.

#4
Élelmiszer Online
2017-10-18

A labor új, fokozott biológiai biztonságot is kielégítő, molekuláris biológiai részlege kb 110 millió forintba került.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-13

Jakab István felkészültnek nevezte a kamarai tagok támogatására létre hozott rendszert.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-13

A cégek a támogatás segítségével csaknem 11 milliárd forint értékű fejlesztést valósíthatnak meg.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-12

A továbbiakban Hollósi Dávid agrármérnök, agrárközgazdász tölti be a pozíziót.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-12

A Szállítói Hálózat jelentősen megkönnyíti a kapcsolattartást az üzletlánc, a termelők és a szállítók között.

#9
Élelmiszer Online
2017-10-10

Az együttműködési fórum tagjai a teljes élelmiszerlánc-biztonság területén fejtik ki tevékenységüket.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-09

A jelenségben szunnyadó potenciál kiaknázásához érdemben növelni kell a gazdálkodók termelékenységét.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.