hirdetés
2017. szeptember. 20., szerda - Friderika.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 27
#1
Élelmiszer Online
2017-09-13

Jelentős hálózatfejlesztéssel az OMV Hungária Kft. Magyarországon 186 tagúra bővült.

#2
Élelmiszer Online
2017-08-30

A 26. Budapest Borfesztiválon a kitűnő borokon kívül a zenei kínálat is páratlan lesz

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-09-07

Budapest XIV. kerületében, az Ungvár utcában nyílt meg a SPAR partner program legújabb üzlete. 

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-03-02

A vállalat az elmúlt évben 32 millió eurót fordított beruházásokra.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> top50
2016-02-04

Ismerje meg a SIÓ-ECKES Kft. ügyvezető igazgatóját!

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-11-11

Az Év Boltja szakmai zsűrije a Tűzoltó utcai ALDI áruház különleges építészeti és műemlékvédelmi megoldásait díjazta.  Az üzletről Simon Pál, hálózatfejlesztési vezetőt kérdezte az Élelmiszer.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-09-11
#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-08-26

Magyarországot ezúttal nem érinti a 350 millió euróból finanszírozott projekt.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-05-07

A SPAR-csoport 2014-ben 473,7 milliárd forint forgalmat realizált, amely közel 4,5%-os növekedést jelent az előző évhez képest.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2014-12-04

Szerdán az Országgyűlésben megkezdődött a kötelező vasárnapi pihenőnap bevezetéséről szóló KDNP-s kezdeményezés általános vitája.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.