hirdetés
2018. szeptember. 25., kedd - Eufrozina, Kende.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 109
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-24

Rossmann: 25 éve hódít Magyarországon.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-20

Közel 1800 négyzetméteren várja a vásárlókat az új formátumú üzlet.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-09-12

Kéthavi átlagbér is megspórolható évente az online bevásárlással.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-07

Az év végéig két új további egység átadása is várható az észak-nyugati régióban. 

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-08-22

A személyre szabott termékek iránt egyelőre alacsony az érdeklődés.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-25

A Geo-blocking szigorított rendelete alapján a kereskedő nem tehet különbséget vevői között.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-29

Az egyik legnagyobb amerikai kiskereskedelmi üzletlánc új szintre kívánja emelni az élelmiszer-rendelés élményét.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-13

Öt éves a Tesco online. Az áruházlánc az elmúlt években 20 millió rendelést kézbesített.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-30

Az áruházlánc a Siófoki üzleteit is tehermentesíti.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-24

Júniustól mentes és nyers vegán ételek is kaphatók lesznek az intézmény két menzáján.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.