hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 103
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-29

Az egyik legnagyobb amerikai kiskereskedelmi üzletlánc új szintre kívánja emelni az élelmiszer-rendelés élményét.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-13

Öt éves a Tesco online. Az áruházlánc az elmúlt években 20 millió rendelést kézbesített.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-30

Az áruházlánc a Siófoki üzleteit is tehermentesíti.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-24

Júniustól mentes és nyers vegán ételek is kaphatók lesznek az intézmény két menzáján.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-17

A kelenföldi bevásárlóközpontban 54 ezer négyzetméter bérbe adható terület lesz.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-09

A megrendelők hamarosan valós időben tájékozódhatnak az ételfutár aktuális tartózkodási helyéről.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-27

A legnagyobb vállalkozás módosítja a feltehetőleg versenykorlátozó szerződéseit.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-07

Az offline megoldásoktól egyre jobban eltávolodnak.

#9
Élelmiszer Online
2018-02-14

A férfiak kevesebbszer vásárolnak, de nagyobb értékben.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-14

Az új üzlet és szolgáltatás a Spar Online, amely 15.500 megrendelhető terméket kínál.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.