hirdetés
2017. december. 12., kedd - Gabriella.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 40
#1
Élelmiszer Online
2017-07-03

A kereskedelmi lánc kiáll a jó minőségű, egészséges, helyi termékek mellett.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-10

Együttműködési megállapodást írt alá a magyar agrártárca és Laosz Földművelésügyi és Erdészeti Minisztériuma.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-09-28

Létfontosságú, hogy legyen foglalkoztatás a lakosság helyben tartása érdekében.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-09-27

Válaszút előtt a magyar élelmiszeripar.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-08-23

Üvegházhatásúgáz-kibocsátásukat is csökkenthetik a gazdálkodók az eszközzel.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-08-04

Laptársunk, a Kreatív áttekintette a márkaaktivitásokat a Sziget gyerekverziójánál, a 15 éves Gyerek Szigeten. Rengeteg kép!

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-05-13

Az első világháború válságos évei ösztönözték a szervezet létrehozását.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-04-30

Horváth István a sertéságazati stratégia végrehajtásának koordinációjában is közreműködik majd.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-03-24

Az áfacsökentés hatására a francia üzletlánc egységeiben is felpörgött a sertéshús iránti kereslet.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-01-22

Az Auchan a vásárlóknak "adja" a különbözetet.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.