hirdetés
2018. július. 19., csütörtök - Emília.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 41
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-22

Hároméves programja révén tovább növelheti a felhasznált hazai alapanyagok arányát termelésében a Heineken.

#2
Élelmiszer Online
2017-07-03

A kereskedelmi lánc kiáll a jó minőségű, egészséges, helyi termékek mellett.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-10

Együttműködési megállapodást írt alá a magyar agrártárca és Laosz Földművelésügyi és Erdészeti Minisztériuma.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-09-28

Létfontosságú, hogy legyen foglalkoztatás a lakosság helyben tartása érdekében.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-09-27

Válaszút előtt a magyar élelmiszeripar.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-08-23

Üvegházhatásúgáz-kibocsátásukat is csökkenthetik a gazdálkodók az eszközzel.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-08-04

Laptársunk, a Kreatív áttekintette a márkaaktivitásokat a Sziget gyerekverziójánál, a 15 éves Gyerek Szigeten. Rengeteg kép!

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-05-13

Az első világháború válságos évei ösztönözték a szervezet létrehozását.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-04-30

Horváth István a sertéságazati stratégia végrehajtásának koordinációjában is közreműködik majd.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-03-24

Az áfacsökentés hatására a francia üzletlánc egységeiben is felpörgött a sertéshús iránti kereslet.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.