hirdetés
2017. október. 23., hétfő - KÖZT.KIKIÁLT., Gyöngyi.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1458
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-18

A széles választék, a jó minőség és kedvező ár a legfontosabb szempontok a vásárlásnál.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-18

2017 első félévében ismét a diszkontok teljesítettek a legjobban.

#3
Élelmiszer Online
2017-10-16

Az emberek mintegy 86 százaléka nem mos elég alaposan kezet. nagyobb figyelmet igényel az élelmiszerfeldogozás is.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-12

„Hozzunk ki többet kedvenc sajtunkból!" névvel indult el a sorozat.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2017-10-03

Szárnyal az egészséges és a „mentes” termékek piaca.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-09-29

Lassabb ütemű az FMCG termékek online értékesítési forgalomnövekedése.

#7
Élelmiszer Online
2017-09-27

Boltnyitásban versenyez a dm és a Rossmann, bár a dm-nek a piacvezető pozíciójáért nem kell aggódnia.

#8
Élelmiszer Online
2017-09-22

Nyúlhús Főzőshow-n Bede Róbert mesterszakács ízletes nyúlfogásokkal várja az érdeklődőket.

#9
Élelmiszer Online
2017-09-22

 A kiskereskedelmi forgalom teljesítménye 2010 januárjához viszonyítva 27,1 százalékkal emelkedett.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-21

A Mondelez egész Európát a Fejér megyei üzeméből fogja elárasztani újdonsült, rendhagyó termékével.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.