hirdetés
2018. január. 20., szombat - Fábián, Sebestyén.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1491
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-01-18

Kényelmi és kényeztető termékek az értékben legjobban bővülő top 5 élelmiszer- és vegyiárukategóriában.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-17

Itthon az ital évente elfogyasztott mennyisége az életkor előrehaladtával rohamosan csökken.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-12

Decemberben 2,1 százalékkal voltak magasabbak az egy évvel korábbinál. (Frissített)

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-09

Az elemzőket is meglepte a bővülés mértéke.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-01-08

A több hétig tartó, évszakhoz képest kimagasló meleg megváltoztathatja a növények normális életritmusát.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-01-08

Ismételt elismerés nemzetközi fenntarthatósági szakértőktől: a Henkel vezető pozíciója megerősítést nyert.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-01-03

Történetében először kilencmilliárd eurós forgalmat ért el tavaly a kiskereskedelmi lánc.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-12-13

A GKI Gazdaságkutató előrejelzése szerint gyorsul a magyar gazdasági növekedés az EU-támogatások hatására.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-08

Óriásit ugrott a tojás ára.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2017-12-05

Mintegy 180 milliárd forintot tesz ki évente a belföldi édességpiac forgalma.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.