hirdetés
2018. május. 24., csütörtök - Eszter, Eliza.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1537
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-18

Kész állapotában a Goodman – Auchan épületegyüttes alapterülete 87 200 négyzetméter lesz.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-16

Az élelmiszer-kategóriák nagy része helyi márkák erős bástyája. A trend viszont fordulni látszik.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-11

A kényelmi termékeknél is tarol az influencer marketing.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-10

A vállalat bevétele és profitja egyaránt nőtt a periódusban.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-04

2015 óta a legmagasabb növekedést mutatják az adatok. A hajtóerő az élelmiszer.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-04

Nem az alacsonyabb árak alapján dönti el egy vásárló, hogy melyik boltot választja. 

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-02

A direkt értékesítésnek komoly konkurenciát jelent az áruházláncok terjedése, fejlődése.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-04-26

Látlelet, megoldások az FMCG szektorban.

 

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-26

A zsírtartalom-vizsgálaton tömegesen buktak el a termékek.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> innováció
2018-04-25

Növekvő kereskedelmi mutatók mellett, csökkenő boltszámok.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.