hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1436
#1
Élelmiszer Online
2017-08-18

Ágazatunk az elmúlt évtizedek legnagyobb szakítópróbája előtt áll. Tudósítás a globális FMCG-csúcskongresszusról Berlinből.

#2
Élelmiszer Online
2017-08-17

A Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal az EU LIFE pályázatának támogatásával megvalósuló Maradék nélkül elnevezésű programja 2016 júliusában indult. A programról Dr. Kasza Gyulával, a Nébih Maradék nélkül program vezetőjével beszélgettünk.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-16

Főleg az extrudált termékekre esküsznek.

#4
Élelmiszer Online
2017-08-16

Lehetne, de az élelmiszerlánc egésze elegendő biztosítékot ad minden fogyasztónak.

#5
Élelmiszer Online
2017-08-16

Megugrott a gyümölcsök, a sertéshús ára, és mintegy másfélszeresére drágult a vaj, tejszín.

#6
Élelmiszer Online
2017-08-11

Tízből nyolcan elolvassák az összetevőket a termékeken.

#7
Élelmiszer Online
2017-08-10

Szeptembertől 1600 wattnál nagyobb teljesítményfelvételű porszívót nem lehet forgalomba hozni az unióban.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-10

A beérkezett, 900 tonna „viseltes” növényi zsírból bioüzemanyagot fognak előállítani.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-10

A karitatív projekt célja a vásárlók felvilágosítása az élelmiszer-pazarlás veszélyeiről.

#10
Élelmiszer Online
2017-08-09

A Balaton Kollekció táskái és törölközői különleges variációját láthatta a közönség.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.