hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 179
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-09-29

Lassabb ütemű az FMCG termékek online értékesítési forgalomnövekedése.

#2
Élelmiszer Online
2017-09-27

Boltnyitásban versenyez a dm és a Rossmann, bár a dm-nek a piacvezető pozíciójáért nem kell aggódnia.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> LIDL Akadémia
2017-09-20

Lidl Beszállítói Akadémia – Zsámbék, 2017. 09. 20.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-07

Az összes nagyobb áruházláz növekedést jósol az értékesítési csatornának.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-29

A diszkontok és a drogériák húzták a piacot.

#6
Élelmiszer Online
2017-07-18

A saját márkák figyelemre méltó piaci részesedést értek el Európa legtöbb északnyugati országában.

#7
Élelmiszer Online
2017-06-12

A díjátadó június 22-én lesz a Palack Borbárban.

#8
Élelmiszer Online
2017-06-07

Júniustól Veszprémben és környékén is elérhető.

#9
Élelmiszer Online
2017-05-22

A csomagolásdizájn-versenyünkre május 26-ig lehet nevezni.

#10
Élelmiszer Online
2017-05-17

3,4 százalékkal nőtt a magyar kiskereskedelem forgalma 2017 első negyedévében, ezzel harmadik az európai országok között.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.