hirdetés
2018. szeptember. 26., szerda - Jusztina.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 194
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-05

Látványos a visegrádi országok növekedésének lassulása.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-06

Tovább bővült a napi fogyasztási cikkek magyarországi piaca - az élelmiszer szegmensben  minden csatorna növelni tudta értékesítését.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-16

Az élelmiszer-kategóriák nagy része helyi márkák erős bástyája. A trend viszont fordulni látszik.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-04

Nem az alacsonyabb árak alapján dönti el egy vásárló, hogy melyik boltot választja. 

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-04-12

"Az Év Boltja 2018" – Szavazzon Ön is kedvenc üzletére!

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-03-26

Tarolnak az általános- és vécétisztítók, és szeretjük az eldobható háztartási tisztítókendőket.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-03-20

IRI: Fordulópontnál a gyártók promóciós stratégiája.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-03-13

Ismét erősödött a sajátmárkás termékek piaca: vezet az állateledel, az étolaj és a tejföl.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-03-05

Értékben 8,2 százalékkal bővült a napi fogyasztási cikkek magyarországi piaca.

#10
Élelmiszer Online
2018-02-16

Még mielőtt a vevők tudnák, mit akarnak. Prognózis 2018-ra.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.