hirdetés
2017. április. 30., vasárnap - Katalin, Kitti.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 166
#1
Élelmiszer Online
2017-04-03

A Nielsen felmérése szerint több mint 50 tonnányi takarítószert vásároltunk az elmúlt 12 hónapban.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-01

Kiskereskedelmi trendek 2025-ig.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-23

A legnagyobb arányú növekedését Törökország és Lengyelország után hazánkban mérték.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-12-05

A Tesco Online Bevásárlás munkatársai tavaly karácsonykor több mint 3 millió terméket szállítottak ki.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-11-09

Tíz perccel csökkent a tévénézéssel töltött idő napi átlaga.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-10-29

Kétszámjegyű növekedést ért el az öblítő, dekor kozmetikum, konyhai törlőkendő és toalett tisztító. 

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-09-15

Megállt a kereskedelmi márkák térnyerése az első félévben.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-09-12

Változatlan maradt a koncentráció mértéke.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-08-25

Még mindig az élvonalba tartozik a növekedésünk. Csökkent a forgalom öt országban, köztük Ausztriában és az Egyesült Királyságban.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-05-27

2016-ban is dobogós helyen élelmiszer kiskereskedelmünk pozitív trendje az európai rangsorban.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.