hirdetés
2018. szeptember. 22., szombat - Móric.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 181
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-03

Szeptember 1-től a műanyag szatyrok filigránabb típusait kitiltották az ország üzleteiből.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-12

A vírust ezúttal házi sertésekben azonosították a román állategészségügyi és élelmiszerbiztonsági hatóságok.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-04-24

Cikkünk a növekedés esetleges akadályait és leküzdésük módszereit ismerteti.

#4
Élelmiszer Online
2018-03-29

AMC-konferenciával folytatódott az idei sertéshús fogyasztásösztönző kampány.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-03-14

 A közelgő ünnep javíthat a húsipar helyzetén – átlagosan hatezer tonna füstölt áru fogy.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-14

A lengyel dömpingáru és a külföldi importkorlátozások súlyos kihívások elé állítják a vállalatot.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-03-05

A jó csomagolás élményt nyújt és motiválja a vásárlási döntést.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-03-05

Februárban 1,1 százalékkal emelkedett a FAO élelmiszerár-indexe.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-28

Nemzetközi édességkongresszus Berlinben: a húsáruk után az édesség hozza a 2. legnagyobb nyereséget a kereskedelemnek.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-05

90% az élelmiszerláncoktól érkezik. 

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.