hirdetés
2018. szeptember. 20., csütörtök - Friderika.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 237
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-03

A Spar franchise hálózatához az elmúlt egy évben 25 eladóhely csatlakozott.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-12

A franchise partnerek is csatlakoztak a szakképzési rendszerhez.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-31

A taggyűlésen 19 vállalat vehette át a 3. alkalommal odaítélt „Megbízható Munkaadó“ elismerő címet.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-18

A SPAR több generáció számára is képzési helyet, illetve biztos munkahelyet jelent.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-26

Egy európai és négy ázsiai állam található meg közöttük.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-04-10

A cég a kézműves gyártással elérhető minőséget szeretné megvalósítani ipari körülmények között.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-03-28

Több mint 1,2 milliárd forintból épült fel az új SPAR enjoy. convenience üzem.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-22

A tavaly átadott önkormányzati vágóhíd kiegészítéseként működik majd a létesítmény.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-27

A vizsgált vállalkozás nem rendelkezett engedéllyel a tevékenység folytatására.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-06

Az embargó által nem érintett termékek kivitele folyamatosan erősödik.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.