hirdetés
2017. szeptember. 25., hétfő - Eufrozina, Kende.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 4467
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-19

A cég az árakról egyelőre nem tud nyilatkozni.

#2
Élelmiszer Online
2017-09-18

Csiperkéből és laskából esszük a legtöbbet, de az egy főre eső gombafogyasztás így is alacsony.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-15

Az agráriummal együtt a magyar gazdaság lelkének nevezte a szektort. /FRISSÍTETT!/

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-15

Fazekas Sándor szerint fontos logisztikai központ válhat Magyarországból.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-14

Ez az ára a korszerűtlen hazai ültetvényeknek.

#6
Élelmiszer Online
2017-09-13

Juncker: elfogadhatatlan az élelmiszerek EU-n belüli eltérő minősége.

#7
Élelmiszer Online
2017-09-12

Kína a magyar agrárexport-termékek 10. legnagyobb piaca – ezen szándékozunk tovább javítani.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-12

Spanyolországban.

#9
Élelmiszer Online
2017-09-12

Újra a DJSI, FTSE4Good és Euronext Vigeo Eiris fenntarthatósági indexekben szerepel a Henkel.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-11

Remélhetőleg a képességei kihasználatlanok maradnak.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.