hirdetés
2018. február. 21., szerda - Eleonóra.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 4654
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-02-20

Az idei "Húsatlasz" szakértői szerint a szupermarketeknek is csatlakozniuk kellene. 

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-20

Több mint 5 tonna alapanyagot és helyben készített félkész ételt ki is vont a forgalomból.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-19

A NAV munkatársai mintegy húsz helyszínen tartottak házkutatást.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-19

A Kárpát-medencei borkultúra mélyreható bemutatásának szentelnék a komplexumot.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-19

A vizsgált kecskeméti ingatlanon 178 doboz adózatlan cigaretta is előkerült.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-16

A huszonhárom tonna szállítmányra egy EKÁER ellenőrzés során bukkantak a pénzügyőrök.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-16

2018-ban Romániát köszöntötték a kiállításon.

#8
Élelmiszer Online
2018-02-15

A fogyókúrák időszakáról. Böjt idején „belülről” táplálkozunk, azaz az önkéntes megvonáskor az energiát nem a bevitt élelmiszerekből, hanem testünk táplálékraktárából nyerjük. Dr. Forgács Attila gasztropszichológus rovata. 

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-14

A fő cél a városban élők életminőségének javítása,
biogazdálkodásból származó termékekkel.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-14

Az új üzlet és szolgáltatás a Spar Online, amely 15.500 megrendelhető terméket kínál.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.