hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 535
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-31

A taggyűlésen 19 vállalat vehette át a 3. alkalommal odaítélt „Megbízható Munkaadó“ elismerő címet.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-25

Nem haszonállataik tömeges elhullásától kell a legjobban tartaniuk az elővigyázatos gazdálkodóknak.

#3
Élelmiszer Online
2018-04-23

Exkluzív interjú Daka Zsolttal, a Gyulahús Kft. ügyvezető igazgatójával.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-04-10

A cég a kézműves gyártással elérhető minőséget szeretné megvalósítani ipari körülmények között.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-03-28

Több mint 1,2 milliárd forintból épült fel az új SPAR enjoy. convenience üzem.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-26

2018-ban is Verona ad otthont a prémium élelmiszerek expójának.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-23

Ebben a termékkategóriában háztartásonként átlagosan 2,4 kilogramm a fogyasztás a húsvéti időszakban.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-03-14

 A közelgő ünnep javíthat a húsipar helyzetén – átlagosan hatezer tonna füstölt áru fogy.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-13

A madárinfluenza megtette a hatását.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-06

A HDSZ a munkavállalók bérének 12 százalékos emelésével már elégedett lenne.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.