hirdetés
2018. február. 21., szerda - Eleonóra.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 524
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-02-09

Virtuális hízlalás, valódi disznótor.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-08

Idén összesen mintegy 90 ezer tonna élőállatot dolgozhatnak fel a létesítményben.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-12

2018-ban a gasztronómiai értékek kerülnek a város turisztikai kínálatának fókuszába.

#4
Élelmiszer Online
2018-01-09

Kiemelkedően sikeres virsli-szezont zárt tavaly a Kométa: 27%-kal növelték a virsliértékesítést az előző évhez képest.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-08

Egyre biztatóbban alakul a németországi, valamint a svédországi kiszállítás is.

#6
Élelmiszer Online
2017-12-12

Aki piacon akar maradni, gyártóként mindig tovább kell optimalizálnia a vállalatát.(X)

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-20

Az ágazat legnagyobb szereplői szerint a hazai vállalkozók hátrányból indulnak a nemzetközi piaci versenyen.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-07
#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-24

Nehéz idők járnak a hazai húsipari vállalkozásokra.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-19

Az elmúlt időszakban jelentősen felfutottak a feldolgozók költségei.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.