hirdetés
2017. szeptember. 25., hétfő - Eufrozina, Kende.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 512
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-15

Fazekas Sándor szerint fontos logisztikai központ válhat Magyarországból.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-12

Spanyolországban.

#3
Élelmiszer Online
2017-09-11

Közös, uniós támogatással támogatott kutatás-fejlesztési projektet indít a Pick és az SZTE.

#4
Élelmiszer Online
2017-08-16

75 százalékos kapacitás-kihasználtsággal működik az MCS Zrt. április végén átadott új mohácsi vágóhídja.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-01

Hatályba lépett a Magyar élelmiszerkönyv legújabb módosítása.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-27

Egy somogyi üzemben penészedés és nyomom követhetetlenség miatt kellett ártalmatlanítani a tételeket.

#7
Élelmiszer Online
2017-07-24

Az összesen 950 tanulószerződéses mellett 11 duális gyakornok tölti gyakorlatát a vállalatnál.

#8
Élelmiszer Online
2017-07-18

Újabb Gyulai terméket ismert el egy nemzetközi minősítő intézet.

#9
Élelmiszer Online
2017-06-13

Az agrárszakmai beszélgetésen felhívták a figyelmet távol-keleti importtermékek veszélyeire.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-06

Számos silányabb minőségű készítmény besorolását módosítani kell majd.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.