hirdetés
2017. augusztus. 24., csütörtök - Bertalan.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 457
#1
Élelmiszer Online
2017-08-17

Szent István-nap alkalmából bemutatják a Kárpát-medencei tájegységek és nemzetiségek gasztrokultúráját.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-11

Egyelőre még csak Észak-Írországban kapható a szesszel átitatott húskészítmény.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-11

A román kormány felhatalmazta az illetékes hatóságokat a vaddisznók ritkítására.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-09

Borbás Marcsi is csatlakozott a „reklámhadjárathoz”.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-04

Globális szinten várhatóan mintegy 160 ezer üzletember vált majd belépőjegyet az eseményre.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-01

Hatályba lépett a Magyar élelmiszerkönyv legújabb módosítása.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-28

Az élelmiszeradalékok kritikus érték feletti fogyasztása jelentős egészségügyi kockázatot jelenthet.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-27

Egy somogyi üzemben penészedés és nyomom követhetetlenség miatt kellett ártalmatlanítani a tételeket.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-12

Ukrajna szinte teljes területéről érkeznek bejelentések a betegségről.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-05

2018 első felében várható az átadás.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.