hirdetés
2018. február. 19., hétfő - Zsuzsanna.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 485
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-06

Az embargó által nem érintett termékek kivitele folyamatosan erősödik.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-01-29

Az Élelmiszer szaklap idén negyedszer hirdeti meg Az Év Boltja versenyét.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-01-25

Fogyasztók fejében harcolnak a márkák.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-23

Már az ukrán-magyar határhoz közel kilőtt egyik vaddisznóban is kimutatták a vírust a hatóságok.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-19

A vizsgált több mint 16 ezer magyar és külföldi élelmiszertételből 311-et kellett kivonni a forgalomból.

#6
Élelmiszer Online
2018-01-09

Kiemelkedően sikeres virsli-szezont zárt tavaly a Kométa: 27%-kal növelték a virsliértékesítést az előző évhez képest.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-03

Fogyasztásukkal nem zárható ki a Listeria monocytogenes fertőzés veszélye.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-20

A hatóság egy fővárosi boltban akadt rá az undorító körülmények között tárolt árucikkekre.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-15

Jövőre a balkáni ország gasztronómiája kerül rivaldafénybe a világ legnagyobb élelmiszeripari kiállításán.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-06

Ismét sertéspestist mutatott ki egy Ukrajnából származó sertéshús mintában.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.