hirdetés
2017. december. 14., csütörtök - Szilárda.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 476
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-06

Ismét sertéspestist mutatott ki egy Ukrajnából származó sertéshús mintában.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-04

Vizsgálják például az édesipari termékek előállítását és forgalmazását, de az áruhalak értékesítését is.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-11-22

Zöld út: Szingapúr is elismeri a magyar állategészségügyi hatóság intézkedéseit.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-20

Az ágazat legnagyobb szereplői szerint a hazai vállalkozók hátrányból indulnak a nemzetközi piaci versenyen.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> LIDL Akadémia
2017-11-08

 Az idei utolsó LIDL Beszállítói Akadémia a Magyar Hús Ízei Napja a húsok termékkörére fókuszált. 

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-11-07

Az Agrármarketing Centrum immár negyedik alkalommal volt jelen a „World Food Kazakhstan”-on.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-24

Nehéz idők járnak a hazai húsipari vállalkozásokra.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-19

Az elmúlt időszakban jelentősen felfutottak a feldolgozók költségei.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-12

Bezárultak a a 2017-es Anuga kapui. A vásáron 107 ország 7400 kiállítója vett részt.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-10

A cégnél egy új technológiával a keletkezett hulladék jelentős részét újrahasznosítják.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.