hirdetés
2017. október. 21., szombat - Orsolya.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 469
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-19

Az elmúlt időszakban jelentősen felfutottak a feldolgozók költségei.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-12

Bezárultak a a 2017-es Anuga kapui. A vásáron 107 ország 7400 kiállítója vett részt.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-10

A cégnél egy új technológiával a keletkezett hulladék jelentős részét újrahasznosítják.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-09

Elkezdődött az Anuga, a világ legnagyobb élelmiszer vására –  Tudósítónk jelenti Kölnből.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-09-29

Lassabb ütemű az FMCG termékek online értékesítési forgalomnövekedése.

#6
Élelmiszer Online
2017-09-25

A kényelmi termékeket a korszerű SPAR ENJOY! Convenience üzemben állítják össze a jövőben.

#7
Élelmiszer Online
2017-09-12

Kína a magyar agrárexport-termékek 10. legnagyobb piaca – ezen szándékozunk tovább javítani.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-12

Spanyolországban.

#9
Élelmiszer Online
2017-09-11

Közös, uniós támogatással támogatott kutatás-fejlesztési projektet indít a Pick és az SZTE.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-04

A szombati gasztronómiai találkozó történetében idén új időszámítás kezdődött el.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.