hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 36
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-03

Az ágazat franciaországi helyzetét alaposan körüljárták a tanácskozáson.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-08

A világhírű amerikai húsmarha ágazat közelebbi megismerésére is lehetőség nyílik az eseményen.

#3
Élelmiszer Online
2017-07-05

A keleti-és a déli nyitás ígéretes exportlehetőséget teremt a magyar élelmiszergazdaság számára.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-22

A VHT elnöke még 2016-ban kezdeményezte a sertéshús-termelők, -feldolgozók és a kereskedelem párbeszédét.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-12-02

Cserébe felpöröghet például a datolya, a déli gyümölcsök és az olívaolaj behozatala is.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-08-17

Éder Tamás: "A kivitelünk 80 %-a az EU-ba irányul."

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-04-30

Horváth István a sertéságazati stratégia végrehajtásának koordinációjában is közreműködik majd.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-04-05

A víztakarékosság jegyében növekvő figyelmet szentel az élő állatok és húsok importjának a közel-keleti állam.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-04-02

Fazekas Sándor szerint 2011 és 2015 között 20%-kal nőtt a hazai szarvasmarha-állomány.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-02-19

Hazánk számára hatalmas lehetőségekkel kecsegtet az orosz tenyészállathiány.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.