hirdetés
2018. október. 18., csütörtök - Lukács.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 42
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-13

Az új uniós Közös Agrárpolitikában változatlan marad a támogatható haszonállatfajok köre.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-23

Egy új-zélandi légitársaság újítást vezetett be járatain.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-04

Az utóbbi időben az egyedszám és a kvalitás korántsem azonos ütemben növekedett.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-05-14

Miközben a tejhasznú állomány stagnál, a húshasznú marhatartás reneszánszát éli.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-03-19

Mintegy 2,2 kilogrammal nőtt a sertéshúsfogyasztás éves szinten Magyarországon egy emberre vetítve.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-23

A GM-mentes takarmányok aránya az állattartásban már viszonylag magas.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-03

Az ágazat franciaországi helyzetét alaposan körüljárták a tanácskozáson.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-08

A világhírű amerikai húsmarha ágazat közelebbi megismerésére is lehetőség nyílik az eseményen.

#9
Élelmiszer Online
2017-07-05

A keleti-és a déli nyitás ígéretes exportlehetőséget teremt a magyar élelmiszergazdaság számára.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-22

A VHT elnöke még 2016-ban kezdeményezte a sertéshús-termelők, -feldolgozók és a kereskedelem párbeszédét.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.