hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 40
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-04

Az utóbbi időben az egyedszám és a kvalitás korántsem azonos ütemben növekedett.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-05-14

Miközben a tejhasznú állomány stagnál, a húshasznú marhatartás reneszánszát éli.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-03-19

Mintegy 2,2 kilogrammal nőtt a sertéshúsfogyasztás éves szinten Magyarországon egy emberre vetítve.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-23

A GM-mentes takarmányok aránya az állattartásban már viszonylag magas.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-03

Az ágazat franciaországi helyzetét alaposan körüljárták a tanácskozáson.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-08

A világhírű amerikai húsmarha ágazat közelebbi megismerésére is lehetőség nyílik az eseményen.

#7
Élelmiszer Online
2017-07-05

A keleti-és a déli nyitás ígéretes exportlehetőséget teremt a magyar élelmiszergazdaság számára.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-22

A VHT elnöke még 2016-ban kezdeményezte a sertéshús-termelők, -feldolgozók és a kereskedelem párbeszédét.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-12-02

Cserébe felpöröghet például a datolya, a déli gyümölcsök és az olívaolaj behozatala is.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-08-17

Éder Tamás: "A kivitelünk 80 %-a az EU-ba irányul."

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.