hirdetés
2018. február. 23., péntek - Alfréd.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 405
#1
Élelmiszer Online
2018-02-15

A fogyókúrák időszakáról. Böjt idején „belülről” táplálkozunk, azaz az önkéntes megvonáskor az energiát nem a bevitt élelmiszerekből, hanem testünk táplálékraktárából nyerjük. Dr. Forgács Attila gasztropszichológus rovata. 

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-08

Hét hétig tart majd a kóstoltatásokkal teletűzdelt akció.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-06

A tervezett nyereséget így is sikerült felülmúlnia.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-02

Andrzej Duda lengyel elnök aláírta kedden az üzletek vasárnapi nyitva tartását korlátozó törvényt.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-31

Csaknem áprilisig kitart a korlátozás.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-17

A juhtenyésztők szerint élénk kereslet várható a külpiacokon.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-01-02

Árulják a húsvéti csokikat: Nagy-Britanniában máris beszerezhetők a húsvéti csokik.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-29

A diszkontok és a drogériák húzták a piacot.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-02

A támogatást élelmiszercsomagok nélkülözőkhöz való eljuttatására használja fel a magyar egyesület.

#10
Élelmiszer Online
2017-06-30

A kereskedelmi lánc szállító partnereivel közösen támogatja a Magyar Élelmiszerbank Egyesületet. 

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.