hirdetés
2018. június. 24., vasárnap - Iván.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 434
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-22

A negyedik hónapban a kiskereskedelem forgalma 4,4 százalékkal bővült.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-13

Öt éves a Tesco online. Az áruházlánc az elmúlt években 20 millió rendelést kézbesített.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-06

Tovább bővült a napi fogyasztási cikkek magyarországi piaca - az élelmiszer szegmensben  minden csatorna növelni tudta értékesítését.

#4
Élelmiszer Online
2018-06-05

KSH: áprilisban 6,0 százalékkal nőtt a kiskereskedelmi forgalom.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-09

Árváltozás és pszichológia.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-04

2015 óta a legmagasabb növekedést mutatják az adatok. A hajtóerő az élelmiszer.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-04-19

Az alkoholmentes üdítőitalok forgalma a tavalyi év során meghaladta a 24 milliárd forintot.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-13

A jó idő beköszöntével lassan megszűnnek a belvizes területek.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-04-12

"Az Év Boltja 2018" – Szavazzon Ön is kedvenc üzletére!

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-28

A Nébih megvonta a szezonális élelmiszerlánc-ellenőrzés első időszakának mérlegét.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.