hirdetés
2018. szeptember. 20., csütörtök - Friderika.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 100
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-06

Tovább bővült a napi fogyasztási cikkek magyarországi piaca - az élelmiszer szegmensben  minden csatorna növelni tudta értékesítését.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-04-19

Az alkoholmentes üdítőitalok forgalma a tavalyi év során meghaladta a 24 milliárd forintot.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-04-12

"Az Év Boltja 2018" – Szavazzon Ön is kedvenc üzletére!

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-03-27

20% feletti forgalomnövekedésre is számítanak - nő az igény a minőségi termékek iránt. 

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-03-26

OKSZ az ünnephez kötődő élelmiszerköltekezés túllépheti az 50 milliárd forintot.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-26

Idén a forgalom valószínűleg tartani tudja a 2017-es szintet.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-23

Ebben a termékkategóriában háztartásonként átlagosan 2,4 kilogramm a fogyasztás a húsvéti időszakban.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-03-21

Kétszámjegyű volt az értékbeli növekedés a tavalyi húsvéti szezonban.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-20

4 millió darab figurás édesség teszi színesebbé az üzletlánc ünnepi repertoárját.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-03-05

6-7 százalékos bevételnövekedést várnak az idén az áruházláncok. 

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.