hirdetés
2017. október. 23., hétfő - KÖZT.KIKIÁLT., Gyöngyi.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 158
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-09-26

Interjú Molitórisz Károllyal, az Univer Product Zrt. vezérigazgatójával.

#2
Élelmiszer Online
2017-08-16

A festői szépségű Kékkúton palackozott Theodora sokat tehet a fesztiválozók dehidratációja ellen.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-15

Szerencse, hogy globálisan Magyarországnál csak egy állam termeszt többet az élelmiszernövényből.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-10

Az emberi fogyasztásra alkalmas élelmiszerek jelentős része súlyosan károsíthatja az ebek egészségét.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-04

Egy japán csapat által kifejlesztett jégkrém még napon is akár három órán át meg tudja tartani az eredeti alakját.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2017-08-04

Hőség: csúcson az ásványvízfogyasztás, de a jégkrémek forgalma is átlagon felüli.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-04

Az elhúzódó kánikula sokat ronthat a minőségükön.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-03

A többi termék túlnyomó része iránti erőteljesen visszaesik.

#9
Élelmiszer Online
2017-07-28

Jelentős minőségromlást okozott a kora nyári hőség a búzában.

#10
Élelmiszer Online
2017-07-10

A gyógyszerek tárolása a nyári meleg hónapokban fokozott körültekintést igényel.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.