hirdetés
2018. május. 24., csütörtök - Eszter, Eliza.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 161
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-05-11

A konstrukció népszerűsége egyre nő a magyar gazdálkodók körében.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-13

Létezik indítvány, amely szerint az összes neonikotinoid-hatóanyag felhasználását be kellene szüntetni.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-10

Legrosszabb esetben a kakaóbab-termesztési térkép kicsit átalakul.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-09-26

Interjú Molitórisz Károllyal, az Univer Product Zrt. vezérigazgatójával.

#5
Élelmiszer Online
2017-08-16

A festői szépségű Kékkúton palackozott Theodora sokat tehet a fesztiválozók dehidratációja ellen.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-15

Szerencse, hogy globálisan Magyarországnál csak egy állam termeszt többet az élelmiszernövényből.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-10

Az emberi fogyasztásra alkalmas élelmiszerek jelentős része súlyosan károsíthatja az ebek egészségét.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-04

Egy japán csapat által kifejlesztett jégkrém még napon is akár három órán át meg tudja tartani az eredeti alakját.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2017-08-04

Hőség: csúcson az ásványvízfogyasztás, de a jégkrémek forgalma is átlagon felüli.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-04

Az elhúzódó kánikula sokat ronthat a minőségükön.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.