hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 192
#1
Élelmiszer Online
2019-02-07

Az indiai kormány a korábbi kétszeresére emelte a vöröshagyma exporttámogatását.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2019-02-04

A hazai fogyasztói kosárban az uniós átlagnál nagyobb súlyt képviselnek az élelmiszerek, melyek áremelkedése az inflációt is meglódíthatja.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2019-02-01

Dekorációs ötletek a hideg évszak hátralevő napjaira a Praktikertől.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-14

A hagymaágazatot érintő legfontosabb kérdések túlnyomó része  megvitatásra került a találkozón.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-14

A zöldségféle kilója elérte az ezerkétszáz–ezerháromszáz forintot a kofáknál.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-07

A szakácsok vízkeresztkor 350 szegény embernek készítettek ebédet.

#7
Élelmiszer Online
2018-12-10

Karácsonyi összefogásra buzdít a Budapest Bike Maffia és a Zin.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-03

Retró zamatok és karácsonyi ízélmények határozzák meg a kollekciót.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-12-02

Idén az Agrármarketing Centrum (AMC) összességében 14 nemzetközi kiállításon vett részt.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-29

Úgy tűnik, elektromos stimulációval az illatérzékelés felébreszthető.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.