hirdetés
2019. január. 18., péntek - Piroska.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 430
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-15

Sok járulékos előnnyel jár a legalacsonyabb fizetés értékének megemelése.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-08

A foszfortartalmú adalékanyagok növekvő mennyiségben történő használata károsíthatja az egészséget.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-07

Az ország az EU legtöbb államában bevett gyakorlattal szembe megy.

#4
Élelmiszer Online
2018-12-06

Egyedülálló egészségmegőrzési program indult a  a gyermekek egészségi állapotának fejlesztéséért.

#5
Élelmiszer Online
2018-11-23

A fiatalok szív- és érrendszeri haláleseteinek jelentős részét az energiaitalok okozzák, állítja egy új kutatás.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-19

A kevesebb napsütés könnyebben sodorhatja depresszióba az embereket.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-30

A nyomonkövetés az ellátási láncokban egy jogszabályban is előírt kötelezettség.(X)

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-12

Miről beszélnek az online közösségi térben a férfiak és miről a nők? Melyek a legemlegetettebb italmárkák? Mesélnek az adatok és a SentiOne.

#9
Élelmiszer Online
2018-10-10

GS1 nyomonkövetési szakértőként a fogyasztói elégedettség és bizalom nagykövetévé is válhat.(X)

#10
Élelmiszer Online
2018-09-10

A cégek 42 százaléka tart elképzelhetőnek cégfelvásárlást.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.