hirdetés
2018. október. 19., péntek - Nándor.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 289
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-19

Magyarország már a harmadik kötött segélyprogramot indította el az államban.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-09-15

Az édességek mellett a „Kapj rá!” standon halas finomságokat is kóstolhat  az Édes Napokon.

#3
Élelmiszer Online
2018-09-06

Halegészszégyügyi kiadvány segíti a termelés.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-04

A Szigetköztől Jászberényig számos helyszínen várja az érdeklődőket a roadshow.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-08-31

Fenntarthatatlanná vált az áfacsökkentés után ígért 17-22 százalékos árleszállítás.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-16

A rapsictól több mint 7 kg halat koboztak el a hatósági szakemberek.

#7
Élelmiszer Online
2018-08-15

A Sziget Fesztiválon hét napon keresztül, napi 1000 adag halas kóstolófalat várta a látogatókat.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-15

Az uniós finanszírozású Magyar Halgazdálkodási Operatív Program bocsátja rendelkezésükre a forrást.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-09

A fesztiválon felállított standon e legkülönbözőbb, halból készült ínyencségeket lehet majd megkóstolni.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-23

Részben marketing tevékenységgel segítené elő a cél megvalósulását.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.