hirdetés
2019. január. 17., csütörtök - Antal, Antónia.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 296
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-09

Románia újra naprendre tűzte a kettős minőségű élemiszerekkel kapcsolatos szabályozási javaslatot.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-20

Márpedig fontos lenne, hogy a lakosság hétköznapi táplálkozásába is beépüljön.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-18

Hazánk nagyobb részesedést kér a kelet-közép-európai gazdálkodóknak az EU kutatási-fejlesztési forrásaiból.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-07

A Debreceni Egyetem kutatóinak új technológiájával akár egy év alatt elérhető az egyedek ivarérettsége.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-28

Sajtótájékoztatót tartottak a halfogyasztásösztönző promóció szervezői.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-22

Hazánk és az afrikai ország között kiválóak a mezőgazdasági kapcsolatok.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-20

A gazdák számára könnyen átláthatóvá kell tenni, hogy miként jutnak hozzá a támogatásokhoz.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-19

Magyarország már a harmadik kötött segélyprogramot indította el az államban.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-09-15

Az édességek mellett a „Kapj rá!” standon halas finomságokat is kóstolhat  az Édes Napokon.

#10
Élelmiszer Online
2018-09-06

Halegészszégyügyi kiadvány segíti a termelés.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.