hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 6508
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2019-02-15

Hat év óta először gyorsuló ütemben nőtt a Nestlé svájci élelmiszeripari konszern bevétele.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2019-02-15

Zöldség-gyümölcs termesztés természetesebben.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-14

Nagyon nem mindegy, hogy Nagy-Britannia mennyire rendezett körülmények között távozik az EU-ból.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-02-13

Összefogott a vállalat és az Ellen MacArthur alapítvány. 

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-02-13

A németországi bevezetéssel egy időben kerül piacra a Milka exkluzív táblás tejcsokoládéja.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-13

Az idei termés valószínűleg elmarad a tavalyitól.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-13

A jelenlegi kedvezőbb felvásárlási ár lehet a változás motorja.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-13

Egyebek mellett a Szárnyas fejvadász 2049, a Mentőexpedíció és a Prométeusz világát sűríti össze a hirdetés.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-12

A 7 éves ICT szolgáltatási szerződés Magyarországgal együtt 23 országra terjed ki és 10.000 alkalmazottat érint

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-02-11

Így alakítják át az innovációk az élelmiszerlánc minden szakaszát.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.