hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 6386
#1
Élelmiszer Online
2018-11-20

Friss hazai kutatás eredményei a Laboratorium.hu oldaláról.(x)

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-20

Szeretnének, de nem mernek vállakozni a 18-35 év közöttiek.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-20

Az alacsony vízállás miatt gyakorlatilag leállt a folyami szállítmányozás.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-20

A gazdák számára könnyen átláthatóvá kell tenni, hogy miként jutnak hozzá a támogatásokhoz.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-19

A kevesebb napsütés könnyebben sodorhatja depresszióba az embereket.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-19

Egy termelő szerint „nincs hurráhangulat” a szektorban.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-16

Tatán folytatódott a „Legyen minden nap, mézes nap!” kampány.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-16

Az Európai Bíróság objektív megállapítása alapján az ízérzékelés szubjektív.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-16

A fogyasztók néhány kategóriát kivéve általában inkább részesítenek előnyben nagy cégeket.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-16

Limitált díszdobozzal készül az ünnepekre az Unicum.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.