hirdetés
2018. augusztus. 21., kedd - Sámuel, Hajna.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 6226
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-08-16

Kiderült, ki mostanság Magyarország 10 legnagyobb forgalmú online kiskereskedője.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-16

A rapsictól több mint 7 kg halat koboztak el a hatósági szakemberek.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-15

Ez az idén hároméves Staropramen Ízművek idei kampánya.

#4
Élelmiszer Online
2018-08-15

Még nagyobb közösségi futóprogramok lesznek a D24 és a SUHANJ! Alapítvány együttműködéséből.

#5
Élelmiszer Online
2018-08-15

A Sziget Fesztiválon hét napon keresztül, napi 1000 adag halas kóstolófalat várta a látogatókat.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-15

Az előttünk álló periódusnak ez a hivatalos elnevezése.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-15

Az uniós finanszírozású Magyar Halgazdálkodási Operatív Program bocsátja rendelkezésükre a forrást.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-08-14

Már több mint 32 000 vásárló járt már az ALDI 375 négyzetméteresre növelt üzletében a Szigeten.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-14

A bővüléshez a legtöbb nemzetgazdasági ág hozzájárult.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-14

Júniusban az ipari termelés volumene 4,2 százalékkal haladta meg az egy évvel korábbit.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.