hirdetés
2018. június. 22., péntek - Paulina.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 244
#1
Élelmiszer Online
2018-06-15

„Kapj rá!” a halra a Generali Gyerekszigeten is.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> innováció
2018-05-24

Urbánus forradalom a mezőgazdaságban. Az innovációk közül az egyik legextrémebb a vertikális gazdálkodás.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-26

Továbbra is számítanak az uniós támogatásra.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-04-12

"Az Év Boltja 2018" – Szavazzon Ön is kedvenc üzletére!

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-03-29

Blockchain technológiával az élelmiszer-biztonság szolgálatában.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-23

A skandalum csak kicsit változtatott a tojásfogyasztási szokásokon.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-20

A Tisza árhulláma és a hosszú hétvége sok orvhalászt csalogatott elő.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-03-05

A halászat az óceánok 55 százalékát érinti, ez a terület négyszer akkora, mint a mezőgazdaságé.

#9
Élelmiszer Online
2018-02-06

Élelmiszer-hamisítás, eredetiség igazolása, nyomonkövetés és biztonság.(X)

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-02

A globális klímaváltozás magyar tógazdálkodásra gyakorolt várható hatásait is körüljárták a rendezvényen.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.