hirdetés
2018. augusztus. 21., kedd - Sámuel, Hajna.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 103
#1
Élelmiszer Online
2018-08-15

A Sziget Fesztiválon hét napon keresztül, napi 1000 adag halas kóstolófalat várta a látogatókat.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-09

A fesztiválon felállított standon e legkülönbözőbb, halból készült ínyencségeket lehet majd megkóstolni.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-01

Egy tematikájában azonos helyi rendezvényen külön standdal teszi tiszteletét a projekt.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-23

Részben marketing tevékenységgel segítené elő a cél megvalósulását.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-09

Egyik legfontosabb kihívás a haltermékek iránti fogyasztói bizalom növelése.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-06

Az AMC kampánya értelemszerűen a 40-edszer megrendezett Halasnapokat is érinteni fogja.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-29

A halfogyasztásra ösztönző kampány a nyári fesztiválokat is útba ejti.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-27

2017-ben a halfajta hektáronkénti szaporulata összesen 563,9 kg volt.

#9
Élelmiszer Online
2018-06-15

„Kapj rá!” a halra a Generali Gyerekszigeten is.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-24

Óriási a külföldi kereslet a minőségi magyar hal iránt, ám a hazai halfogyasztás elmarad az uniós átlagtól.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.