hirdetés
2018. február. 20., kedd - Aladár, Álmos.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 92
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-16

2018-ban Romániát köszöntötték a kiállításon.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-12

Az unió 800 millió forint támogatással járul hozzá a cél elérését elősegítő kampányra.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-09

A haltermelő vállalkozások a horgászoknak és a kereskedőknek is továbbadják az áfa csökkentést.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-12-21

A haltermelők bőséges halválasztékkal készülnek az ünnepekre.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-20

Cél, hogy a jelenleg 6 kg fejenkénti éves halfogyasztás 2023-ra legalább 20%-kal növekedjen.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-19

A Magyar Halászati Operatív Program keretében 2,6 milliárd forintot fordítanak a célra.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-15

A ponty mellett más fajtákra is egyre inkább vevők a vevők.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-15

Pontosabban az FM védjegyet vezet be a minőségük garantálására./Frissített/

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-12

Fémtartalma egyik áruházban sem haladja meg az egészségügyi határértéket.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-27

A hazai haltermelés az utóbbi években növekvő tendenciát mutat.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.