hirdetés
2017. október. 19., csütörtök - Nándor.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 73
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-12

241 millió forintos uniós támogatást kap informatikai fejlesztésekre a NÉBIH.

#2
Élelmiszer Online
2017-09-26

Eddig 47 tonna, kifogható méretű, háromnyaras ponty került a tóba.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-20

A „Kapj rá” kampány látványos megjelenéssel várja látogatóit a rendezvényen.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-26

Főleg az áru azonosíthatatlan eredete miatt volt szükség az intézkedésre.

#5
Élelmiszer Online
2017-07-25

2012-től a működő vállalkozások száma egy kisebb visszaeséssel ugyan, de növekedett.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-04

Az intézkedés az éghajlati anomáliák által okozott termésátlag-csökkenés megállítását célozza.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-29

A vonatkozó jogszabályok ismeretének hiánya senkit sem mentesít az előírások betartása alól.

#8
Élelmiszer Online
2017-06-23

A biztonságos élelmiszertermelés fenntartása érdekében 2017. június 1-jétől visszavonásig javasolják a bevezetését. 

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-20

Ebből a forrásból finanszírozható például a Balaton halas élőhelyeinek fejlesztése is.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-02

A felhívás mintegy 400 millió forint keretösszeggel jelenik meg.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.