hirdetés
2018. július. 19., csütörtök - Emília.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 89
#1
Élelmiszer Online
2018-07-10

Ezúttal egy orvhorgász és egy orvhalászattal gyanúsítható személy ellen indított eljárást az ÁHSZ.

#2
Élelmiszer Online
2018-06-15

„Kapj rá!” a halra a Generali Gyerekszigeten is.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-24

Óriási a külföldi kereslet a minőségi magyar hal iránt, ám a hazai halfogyasztás elmarad az uniós átlagtól.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-23

Megjelent a tárcák illetve vezetőinek feladat- és hatásköreit felsoroló rendelet.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-12

Az unió 800 millió forint támogatással járul hozzá a cél elérését elősegítő kampányra.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-02

A globális klímaváltozás magyar tógazdálkodásra gyakorolt várható hatásait is körüljárták a rendezvényen.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-31

Csaknem áprilisig kitart a korlátozás.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-10

Az ünnep előtti kéthetes mustra során számos szabálytalanságot találtak a szakemberek.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-12-21

A haltermelők bőséges halválasztékkal készülnek az ünnepekre.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-20

Cél, hogy a jelenleg 6 kg fejenkénti éves halfogyasztás 2023-ra legalább 20%-kal növekedjen.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.