hirdetés
2019. január. 22., kedd - Vince, Artúr.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 27
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-15

A halfogyasztást ösztönző marketing kampány a Magyar Ízek Őszi Vásárát is útba ejti.

#2
Élelmiszer Online
2018-09-06

Halegészszégyügyi kiadvány segíti a termelés.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-09

Egyik legfontosabb kihívás a haltermékek iránti fogyasztói bizalom növelése.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-17

A haltermelők a korábbi nettó áron értékesítik termékeiket.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-09

A haltermelő vállalkozások a horgászoknak és a kereskedőknek is továbbadják az áfa csökkentést.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-08

Az áfacsökkenésből fakadó teljes árelőnyt átadják a fogyasztóknak.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-12-21

A haltermelők bőséges halválasztékkal készülnek az ünnepekre.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-20

Cél, hogy a jelenleg 6 kg fejenkénti éves halfogyasztás 2023-ra legalább 20%-kal növekedjen.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-27

A hazai haltermelés az utóbbi években növekvő tendenciát mutat.

#10
Élelmiszer Online
2017-04-06

Az egyéb húsok forgalmi adójának mérséklése alaposan elintézte a szektort.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.