hirdetés
2018. január. 20., szombat - Fábián, Sebestyén.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 24
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-17

A haltermelők a korábbi nettó áron értékesítik termékeiket.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-09

A haltermelő vállalkozások a horgászoknak és a kereskedőknek is továbbadják az áfa csökkentést.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-08

Az áfacsökkenésből fakadó teljes árelőnyt átadják a fogyasztóknak.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-12-21

A haltermelők bőséges halválasztékkal készülnek az ünnepekre.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-20

Cél, hogy a jelenleg 6 kg fejenkénti éves halfogyasztás 2023-ra legalább 20%-kal növekedjen.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-27

A hazai haltermelés az utóbbi években növekvő tendenciát mutat.

#7
Élelmiszer Online
2017-04-06

Az egyéb húsok forgalmi adójának mérséklése alaposan elintézte a szektort.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-12-22

Elkeserítő képet mutat a hazai halfogyasztás.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-12-16

Az évi haltermés 40-45 százaléka decemberben kerül értékesítésre.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-12-14

A minősítési rendszerrel a vásárlók dolgát kívánja megkönnyíteni az FM.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.