hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 181
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-04-12

"Az Év Boltja 2018" – Szavazzon Ön is kedvenc üzletére!

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-27

A METRO alapanyag-trendriportja szerint 2018 az alternatív hozzávalók éve lesz

#3
Élelmiszer Online
2018-02-06

Élelmiszer-hamisítás, eredetiség igazolása, nyomonkövetés és biztonság.(X)

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-01-17

Egyszerre rohasztottak egy házi és egy gyorséttermi hamburgert: videón a döbbenetes különbség.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-28

A sajtburesz-hullám után a Viszkis-filmére is felül a Zing, közben az első franchise egységet is megnyitották.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-24

Mert a McDonald's jótékonykodott a Big Maccel.

#7
Élelmiszer Online
2017-11-09

November közepétől egy hónapon át gyerekotthonokba viszik a kézműves hamburgereket a Zing munkatársai.

#8
Élelmiszer Online
2017-10-31

A sör egyik legfontosabb alapanyagából, malátából csinálnak hamburgert a FIRST első belvárosi pubjában.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-11

Remélhetőleg a képességei kihasználatlanok maradnak.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-31

Furcsa marketingfogás a Burger Kingtől.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.