hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 175
#1
Élelmiszer Online
2017-11-09

November közepétől egy hónapon át gyerekotthonokba viszik a kézműves hamburgereket a Zing munkatársai.

#2
Élelmiszer Online
2017-10-31

A sör egyik legfontosabb alapanyagából, malátából csinálnak hamburgert a FIRST első belvárosi pubjában.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-11

Remélhetőleg a képességei kihasználatlanok maradnak.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-31

Furcsa marketingfogás a Burger Kingtől.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2017-08-18

Dől a pénz az állatok levágása nélkül előállított hús piacára.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-02

Limitált kiadású a burger és vicces a neve.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-20

Az idényhez köthető termékeket immár online is meg lehet vásárolni.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-02

A Food Truck Rally szakmai workshopja február 24-én kezdődik.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-01-04

Egyes szemtanúk két apácát már láttak is belépni a gyorsétterembe.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> Kollaboratív­ marketing
2016-11-29

A kollaboratív marketing az egyik legjobb tulajdonságát mutatta meg a Medve ementáli sajtos szendvicskrém kampányában, amikor a fogyasztóival való párbeszédre ösztönözte a márkát. (x)

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.