hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 187
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-07-03

Megéri McDonald’s-beszállítóvá válni, mert az étteremlánc hosszú távon is stabil, kiszámítható partner.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-28

Az egyik San Franciscó-i bárban immár robot állítja elő a közismert, puffancs alapú szendvicseket.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-21

Troll-marketing az orosz Burger Kingtől.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-15

Születésnapja alkalmából a Coca-Cola és a McDonald’s közös ajándékkal köszöntötte fel az ikonikus szendvicset.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-04

Varga Csaba Pécsről, egyedüli magyarként került a világ legjobb McDonald’s étteremvezetői közé.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-02

Idén 3 új éttermet nyitott a BURGER KING®, és további egységeket terveznek szerte az országban.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-04-12

"Az Év Boltja 2018" – Szavazzon Ön is kedvenc üzletére!

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-27

A METRO alapanyag-trendriportja szerint 2018 az alternatív hozzávalók éve lesz

#9
Élelmiszer Online
2018-02-06

Élelmiszer-hamisítás, eredetiség igazolása, nyomonkövetés és biztonság.(X)

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-01-17

Egyszerre rohasztottak egy házi és egy gyorséttermi hamburgert: videón a döbbenetes különbség.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.