hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 192
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-13

17 ország ételkülönlegességei mutatkoznak be szeptember közepén a gasztro sétányon.

#2
Élelmiszer Online
2018-08-21

Kóstoltató kampánnyal ösztönzik a nyúlfogyasztást a debreceni Farmer Expón.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-08-14

Már több mint 32 000 vásárló járt már az ALDI 375 négyzetméteresre növelt üzletében a Szigeten.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-30

Jóval több salátát és rengeteg cukros üdítőt teszünk virtuális kosarunkba a forró hónapokban.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-23

Egy új-zélandi légitársaság újítást vezetett be járatain.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-07-03

Megéri McDonald’s-beszállítóvá válni, mert az étteremlánc hosszú távon is stabil, kiszámítható partner.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-28

Az egyik San Franciscó-i bárban immár robot állítja elő a közismert, puffancs alapú szendvicseket.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-21

Troll-marketing az orosz Burger Kingtől.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-15

Születésnapja alkalmából a Coca-Cola és a McDonald’s közös ajándékkal köszöntötte fel az ikonikus szendvicset.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-04

Varga Csaba Pécsről, egyedüli magyarként került a világ legjobb McDonald’s étteremvezetői közé.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.