hirdetés
2018. október. 21., vasárnap - Orsolya.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 517
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-10

Tavaly óta mindamellett nem változott a nem eredeti termékek iránti hazai kereslet.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-05

Az Agrárminisztérium a jelenlegi kormányzati ciklus végére dolgozhatja ki a rendszert.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-24

Kétharmaddal múlta felül az eredményeit a retail vállalat a tavalyi első félévhez képest.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-20

Jelentősen visszaesett az ár szerepe a fogyasztók végső döntésének meghozatalában.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-08-29

27. alkalommal rendezik meg a Budapest Borfesztivált szeptember 6-9.között a Budai Várban.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-17

Sokszor a megtévesztő "csepregi áfonya" néven árulják a népszerű gyümölcsöt.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-07

A bűnszervezet cukortól a napszemüvegig rengeteg árucikkről állított ki hamis kontót az ügyfelek részére.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-06

Összesen több ezer tonna, Romániából importált gabonát adtak el a forgalmi adó megfizetése nélkül.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-06

Magyarországon évente közel 300 milliárd forint veszteséget okoz a tevékenység.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-25

A szervezet újabb öt évre szavazott bizalmat a szakembernek.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.