hirdetés
2018. január. 22., hétfő - Vince, Artúr.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 96
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-04

Az alapos áttekintés számos aspektusból megvizsgálja az ágazatban uralkodó viszonyokat.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-05

A lakosságnak sürgősen módosítania kell a táplálkozási szokásait, ha meg akar birkózni a klímaváltozással.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-17

Az agrárium szerkezetében bekövetkezett változások nyomon követését szolgálja az adatgyűjtés.

#4
Élelmiszer Online
2017-11-09

A Hungarikumok Gyűjteményében szereplő értékek száma mára elérte a 67-et.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-27

Az élősertés, a belsőségek és más állati termékek is felkerültek az orosz embargós listára.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-11

Az első félévben csak a szarvasmarha-állomány tudott növekedni.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-28

Az éghajlatváltozás a haszonállatokat sújtó betegségek továbbterjedését is felgyorsíthatja.

#8
Élelmiszer Online
2017-09-14

Ártalmas, közfogyasztási cikkel való visszaélés gyanúja miatt lépett a Nébih.

#9
Élelmiszer Online
2017-09-07

Az idén 30 éves Farm Tojás Kft. tojástermelő telepein nem használnak Fipronil tartalmú szereket.

#10
Élelmiszer Online
2017-08-29

Szokatlan helyszíneken feltűnő haszonállatok, csodálkozó emberek – néhány jelenet az idei, 78. OMÉK-reklámfilmből.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.