hirdetés
2018. május. 20., vasárnap - Bernát, Felícia.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 103
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-16

Az adatszolgáltatás 484 település 648 mezőgazdasági mintakörzetében 106 ezer címet érint.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-07

2018-ban várhatóan 340 millió tonnányi lesz a gabonaféle globális terméshozama.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-25

Nem haszonállataik tömeges elhullásától kell a legjobban tartaniuk az elővigyázatos gazdálkodóknak.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-29

Célja a hazai növényi genetikai örökség fenntartása és gyarapítása, valamint az őshonos állatfajták megőrzése.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-14

A KSH szerint a szarvasmarha létszám növekedése töretlen.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-01

2017-ben jutott illegális úton 8 szarvasmarhához és 35 darab juhoz a lefülelt hentes.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-30

A cég megújította együttműködési megállapodását a szervezettel.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-04

Az alapos áttekintés számos aspektusból megvizsgálja az ágazatban uralkodó viszonyokat.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-05

A lakosságnak sürgősen módosítania kell a táplálkozási szokásait, ha meg akar birkózni a klímaváltozással.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-17

Az agrárium szerkezetében bekövetkezett változások nyomon követését szolgálja az adatgyűjtés.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.