hirdetés
2017. július. 22., szombat - Magdolna.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 84
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-12

A szarvasmarha-állomány mindenestre kivétel.

#2
Élelmiszer Online
2017-06-24

Az élelmezési és mezőgazdasági célú genetikai erőforrások védelme az egész világon kiemelt állami feladat.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-07

Az élelmiszer-hulladékok gazdasági haszonállatokkal történő feletetése szigorúan tilos.

#4
Élelmiszer Online
2017-06-02

Életünk során akár 40 dekagrammnyi, az élelmiszerbe oldódott csomagolóanyagot is megeszünk. 

#5
Élelmiszer Online
2017-05-26

A biológiai sokféleség megőrzésének nemzeti stratégiája is követi az EU hasonló témájú programját.

#6
Élelmiszer Online
2017-04-07

A rendszer kialakítása 1 milliárd forintot emésztene fel.

#7
Élelmiszer Online
2017-04-03

Az élelmezéshez és a fenntartható gazdálkodáshoz is hozzájárulnak a FAO globális volumenű felmérései. (Frissített!)

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-07

ENSZ FAO által szervezett nemzetközi találkozóra tizennégy ország és nemzetközi szakértők érkeztek.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-02

Tovább emelkedett a FAO élelmiszerár-indexe.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-28

És itt most nem heavy metálra kell gondolni.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.