hirdetés
2017. november. 23., csütörtök - Kelemen, Klementina.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 964
#1
Élelmiszer Online
2017-11-22

Kreatív, szemléletformáló rajzversenyért kapta a hazai társadalmi felelősségvállalás díját egy független labor.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-11-20

A thai kormány feloldja a madárinfluenza miatt bevezetett importtilalmat Magyarországgal szemben.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-17

Online beszerzéseknél érdemes figyelni a minisztérium és a fogyasztóvédelmi hatóságok tapasztalatait.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-16

Grimm Krisztina pályafutása 2000-ben kezdődött meg a hivatalban.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-16

Egy háromoldalú megállapodás keretében hozták létre az adatszolgáltatási szisztémát.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2017-11-14

Az online kereskedelmi oldalak több mint egyharmada megsérti az uniós fogyasztóvédelmi jogot.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-10

A sertéspestis szétterjedését próbálják meggátolni a csehországi területen.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-09

A madárinfluenza lecsengésével úgy tűnik, visszaállt az egyensúly a piacon.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-11-07

A mérföldkőnek számító BIOEAST együttműködés továbbviteléről szóló megállapodást írták alá.

#10
Élelmiszer Online
2017-10-27

Veszélyek a mezőgazdaságban: nak-fórumok a munkabiztonságért.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.