hirdetés
2017. szeptember. 20., szerda - Friderika.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 937
#1
Élelmiszer Online
2017-09-13

Ha minden parlagfűvel szennyezett föld tulajdonosát megbüntetnék, 10 milliárd forintra rúgna a bírság.

#2
Élelmiszer Online
2017-09-13

Juncker: elfogadhatatlan az élelmiszerek EU-n belüli eltérő minősége.

#3
Élelmiszer Online
2017-09-11

A képzést, amellyel a higiéniai követeleményeknek segítenének megfelelni, minden évben kötelezővé tennék.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-08

A NAK higiéniai képzéseket tervez bevezetni a baromfitartók számára.

#5
Élelmiszer Online
2017-09-06

Lengyelországban fipronil rovarirtószerből találtak bőven határérték feletti nyomokat tyúkhúsban.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-05

Fazekas Sándor az állategészségügyi ellenőrzések szigorítását szorgalmazta.

#7
Élelmiszer Online >> karrier
2017-09-04

Az új tagok kinevezése – a Versenytanács többi tagjához hasonlóan – hat évre szól.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-04

A vírus behozatalának növekvő kockázata esetén a NÉBIH nem fog teketóriázni.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2017-08-31

Rendet rakna az élelmiszerláncoknál az Európai Unió, ami érdekében nagyszabású konzultációt hirdetett.

#10
Élelmiszer Online
2017-08-30

65 százalékuk külföldről érkezett a 72. Tomatinára.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.