hirdetés
2017. július. 22., szombat - Magdolna.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 910
#1
Élelmiszer Online
2017-07-21

Megújult programokkal, Szakmai Nappal várja látogatóit a 78. OMÉK.(x)

#2
Élelmiszer Online
2017-07-21

Az új módosító javaslat megtiltaná emellett az úgynevezett hátsó ajtók (backdoor) használatát is.

#3
Élelmiszer Online
2017-07-19

Az elpusztított állatok 85-90 százaléka víziszárnyas volt.

#4
Élelmiszer Online
2017-07-19

A razzia során 43 egységet ellenőriztek, 169 alkoholos termék tételt zároltak és 47 hatósági eljárás indult.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-03

Az összeg 95 százalékát már ki is fizette az állam.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-21

A legális forrásból származó termékek elfogyasztása biztonságos.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-16

A találkozón a területet érintő legfontosabb jelenlegi kihívások is szóba kerülnek.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-16

Nyíregyházán és környékén lévő telephelyeken ellenőrzött gazdálkodóknál több hiányosságot is feltárt a NAV.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-13

A határrendészek éjjellátó készülékkel szúrták ki a pilóta nélküli repülőgépet.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-06

Számos silányabb minőségű készítmény besorolását módosítani kell majd.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.