hirdetés
2018. július. 19., csütörtök - Emília.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1021
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-18

Úgy tűnik a magyar határ mellett már majdnem minden terület fertőzöttnek tekinthető.

#2
Élelmiszer Online
2018-07-10

Ezúttal egy orvhorgász és egy orvhalászattal gyanúsítható személy ellen indított eljárást az ÁHSZ.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-04

Újabb kedvező lépés a hazai baromfiiparnak a japán piacon.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-03

45 ezer sertést semmisítenek meg négy mobil tetemégető munkábaállításával.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-28

Az amerikai Kentucky-államban egy lepárló raktárának összeomlása ökológiai katasztrófát okozott.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-26

A bolgár hatóságoknak a Romániában sokasodó ASP-gócpontok miatt ritkítania kell az állatok helyi populációját.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-19

Akkor, ha nem felelnek meg a számviteli előírásoknak. 

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-15

Új módszertant dolgoztak ki az uniós élelmiszerek kettős minőségének vizsgálatához.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-14

A Hollandiából származó termékeket kivonják a forgalomból.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-12

A vírust ezúttal házi sertésekben azonosították a román állategészségügyi és élelmiszerbiztonsági hatóságok.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.