hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 998
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-26

Csaknem 105 tonna élelmiszert vontak ki a forgalomból a hatóságok az elmúlt hónapokban.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-26

A védelmükben fokozottan ellenőrzi a növényvédelmi szerek használatát.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-24

Jellemzően a halálos munkabalesetek negyede-ötöde a mezőgazdaságban történik.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-18

A 14 ország részvételével zajló tanácskozás házigazdája a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-16

Fennáll a veszély, hogy szalmonellával fertőzöttek.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-04-13

Fogyasztóvédelem: a Bizottság megerősíti az uniós fogyasztói jogokat és azok érvényesítését.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-11

Legalább nyolcvanketten meghaltak a toxikus italok elfogyasztása után.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-04-09

Az új adatvédelmi rendeletnél, számtalan új szabályra kell odafigyelniük az érintett cégeknek.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-03-29

Blockchain technológiával az élelmiszer-biztonság szolgálatában.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-03-22

A Baromfi Termék Tanács szerint kifogásolható minőségűek a dél-amerikai baromfihúsok.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.