hirdetés
2018. február. 21., szerda - Eleonóra.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 986
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-20

Csúszós, jeges utakra, lezárt útszakaszokra és csökkent látótávolságra egyaránt fel kell készülni.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-10

A megközelítés egyik legnagyobb előnye, hogy nem kell számolnunk a türelmetlen eladók toporgásával.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-09

A szigorodó csomagolóipari szabályozásokról, és új technológiákról rendeztek a Sirhán konferenciát. 

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-08

Nem támogatjuk a Latin-Amerikával tervezett uniós szabadkereskedelmet.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-02-06

A NAV öt gyanúsítottat állított elő.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-02-05

Közepes vetőmag keresletre lehet számítani idén a tavaszi kalászosok esetében.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-02-02

Májusban kampányt indít az EU a kettős élelmiszer-minőség kivizsgálására.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-23

Már az ukrán-magyar határhoz közel kilőtt egyik vaddisznóban is kimutatták a vírust a hatóságok.

#9
Élelmiszer Online
2018-01-22

A Karlovarské minerální vody (KMV) és Balogh Levente megvásárolják a PepsiCo magyarországi érdekeltségeit.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-17

A Lactalis cégcsoport kiterjesztette a termékvisszahívást a craoni gyárban előállított valamennyi termékére.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.