hirdetés
2017. szeptember. 20., szerda - Friderika.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 3208
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-19

Az eseményen szakemberek elemezték az agrárium és az élelmiszer-gazdaság üzleti kockázatait és lehetőségeit.

#2
Élelmiszer Online
2017-09-18

A COOP ismét rendhagyó módon népszerűsiti a hazai élelmiszereket. Legújabb kampányukban gyanútlan járókelők és népszerű sztárok küzdenek kedvenc fogásaink régies neveivel.(X)

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-18

A Helvéciai Fajtakísérleti Állomáson rendezték meg a NÉBIH legutóbbi erdészeti fajtabemutatóját.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-18

Az agrárgazdaságért felelős államtitkár is beszédet mondott a Földművesek Napján megtartott rendezvényen.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-15

Az agráriummal együtt a magyar gazdaság lelkének nevezte a szektort. /FRISSÍTETT!/

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-15

A cégek így kívánják bebizonyítani, hogy náluk nem fipronilosak a termékek.

#7
Élelmiszer Online
2017-09-13

Az idei Coop Rally-n 9 állomáson, 300 résztvevő ismerkedik meg a magyar élelmiszer-feldolgozás legjobbjaival.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-13

A 12 méter magas létesítményben 12 ezer raklapon összesen 8,4 millió liter termék fér el.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-12

Spanyolországban.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-12

Először tartanak szakmai napot az eseményen.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.