hirdetés
2018. január. 21., vasárnap - Ágnes.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 3308
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-19

Magyarország idén is reprezentatív standdal lesz jelen a világ legnagyobb fogyasztói vásárán. (Frissített)

#2
Élelmiszer Online
2018-01-19

A tervezett program lassan lezárul; eljött az értékelés, és a továbblépési lehetőségek feltárásának ideje. (X)

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-01-18

Pályázat a magyar élelmiszerpiac és gasztronómia népszerűsítésére, akár 50%-os támogatással.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-17

Itthon az ital évente elfogyasztott mennyisége az életkor előrehaladtával rohamosan csökken.

#5
Élelmiszer Online
2018-01-16

Tavaly több mint száz jogszabályt véleményezett a NAK.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-16

Mi több, még egy új gluténmentes rizsfeldolgozó üzemet is létesít.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-15

A megegyezés szerint 2018-tól a vállalat valamennyi munkavállalója magasabb fizetést kap.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-12

Decemberben 2,1 százalékkal voltak magasabbak az egy évvel korábbinál. (Frissített)

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-10

A keretösszeg 85 millió forint.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-04

Rögös út előtt állnak a legfontosabb magyar iparágak.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.