hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 20
#1
Élelmiszer Online
2017-08-21

A kistermelők és kiskereskedők bonyolult viszonyait áttekintő cikk eredetileg a Kreatív nyári, gasztro tematikájú lapszámában jelent meg.

#2
Élelmiszer Online
2017-08-02

A sokáig egyeduralkodó nagy sörgyárak mellett az utóbbi években számos kézműves és gerillafőzde jelent meg a sörpiacon.

#3
Élelmiszer Online
2017-04-07

Átadták az év legrangosabb kézműves sörös díjait.

#4
Élelmiszer Online
2015-09-21

Ahol az ügyes zsonglőr képes új vevőket szerezni és megtartani a régieket. Tudósítás a konkurencia segítségével.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2013-07-05

A tervezők és márkák kéthetente mutatkoznak be a brit közönségnek.

#6
Élelmiszer Online >> borfesztivál
2013-05-07

A tavaly elindított Fuxli-program, szekszárdi sillereket tömörít egyazon név és egységes palackforma mögé. A példátlan kezdeményezés idén új tagokkal bővült.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2013-04-22

Számos tekintetben inkább átlagosnak mondható fogyasztó. Pedig pénze lenne. 

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2011-09-27

A GfK Hungária bevásárlóközpontokról készített felméréséből kiderül, hogy a vásárlók többsége nem hajlandó 30 percnél többet utazni egy bevásárlóközpontba.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2011-08-31

Több olyan közösségi funkciót azonosított a GfK Hungária online felmérésében, amely fokozott igényt, keresletet támaszthat a hordozható interneteszközök iránt.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2011-08-17

Ötből  két honfitársunk elsősorban különálló boltokban vásárol, bár sokszor kényszerűségből – derül ki a GfK Hungária bevásárlóközpontokról szóló idei felmérésének eredményeiből.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.