hirdetés
2018. október. 24., szerda - Salamon.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 134
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-19

A legutóbb megvalósított beruházásával konkrétan megkétszerezi.

#2
Élelmiszer Online
2018-06-15

A gyöngyösön nyitott étterem az első vidéki egység, amely már a „Jövő Élménye” koncepció alapján készült.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-12

Nagy vonzerő a kézzel fogható választék - a "Kiskereskedelem holnap és ma” - című tanulmány szakértői öt pontban foglalják össze a lényeget. 

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-08

A Tesco két újabb üzletét alakította át: budaörsi és csepeli áruházát - új dizájn, új vásárlói tér.

#5
Élelmiszer Online
2018-06-07

Exkluzív interjú Sánta Sándorral, a Chocco Garden Kft. tulajdonos-ügyvezetőjével.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-16

Az élelmiszer-kategóriák nagy része helyi márkák erős bástyája. A trend viszont fordulni látszik.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-04-17

Országszerte 3500 iskolás kóstolt helyi termékeket és ismerkedett az egészséges táplálkozás alapjaival.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-03-08

125 éves története során először fog saját szeszes italt árulni a Coca-Cola.

#9
Élelmiszer Online
2018-02-16

Még mielőtt a vevők tudnák, mit akarnak. Prognózis 2018-ra.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-01-09

Mit tehetnek a márkák: hogyan kényeztethetők a vásárlók, hogyan szolgálható meg a vásárlók bizalma?

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.