hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1199
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-23

Várandós kismamák és kisgyermekes családok is különleges kedvezményekhez juthatnak a cég boltjaiban.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-22

A cég idén is kiegészíti a vásárlói felajánlásokat azok értékének 20 százalékával.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-11-21

Napjainkban a fogyasztók sokkal könnyebben férnek hozzá a globális márkákhoz.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-11-20

FMCG-csúcskongresszus, Berlin: Alaposan megváltoztak a marketingjátszma szabályai.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-16

A fórumsorozaton a megyei jogú városok egy-egy általános- és középiskolájának diákjai hallhatnak előadásokat.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-11-15

A borvidékek közül az egri és a tokaji a legkedveltebb úti cél, Badacsony és Villány a második.

#7
Élelmiszer Online
2017-11-14

Fazekas: A nemzeti parki védjegyes termékek terjedése támogatja a gazdasági növekedést.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-11-07

Az Agrármarketing Centrum immár negyedik alkalommal volt jelen a „World Food Kazakhstan”-on.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-07

A miniszter szerint a magyar agrárium Európa leggyorsabban fejlődő mezőgazdasága.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-27

Az élősertés, a belsőségek és más állati termékek is felkerültek az orosz embargós listára.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.