hirdetés
2018. február. 24., szombat - Mátyás.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1229
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-22

A két oldal összefogásából leginkább a fogyasztók profitálnak. A témakörrel több előadó is foglalkozott a berlini német kereskedelmi kongresszuson.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-20

Több mint 5 tonna alapanyagot és helyben készített félkész ételt ki is vont a forgalomból.

#3
Élelmiszer Online
2018-02-16

Még mielőtt a vevők tudnák, mit akarnak. Prognózis 2018-ra.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-14

A fő cél a városban élők életminőségének javítása,
biogazdálkodásból származó termékekkel.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-13

A Tesco, a szállítói és a NAK közösen harcolta ki számára a megjelölést.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-09

Emellett folytatódnak a vízgazdálkodási együttműködések is a két ország között.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-02-08

Magyarország eddigi legnagyobb logisztikai központját építi a Goodman az Auchan számára.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-08

A cég élelmiszermentő programjával és Perfectly Imperfect kínálatával segít csökkenteni a tékozlás mértékét.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-01

Súlyos műszaki és higiéniai hiányosságok miatt függesztette fel az egység működését.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-31

Angliában szörnyű divat terjed a beteg kiskorúak megvezetett szülei között.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.