hirdetés
2017. szeptember. 20., szerda - Friderika.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1182
#1
Élelmiszer Online
2017-09-13

Az idei Coop Rally-n 9 állomáson, 300 résztvevő ismerkedik meg a magyar élelmiszer-feldolgozás legjobbjaival.

#2
Élelmiszer Online
2017-09-08

A szükséges villamos energia részbeni megtermeléséhez napelemrendszert alakítanak ki.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-07

A Szolnoki Gulyásfesztivál nulladik napján tartották meg az eseményt.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-07

Már évek óta folyik a küzdelem a cím elnyeréséért.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-05

Összesen 90 millió forintos keretösszegből kaphatnak támogatást a kiválasztott résztvevők.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2017-08-31

A napokban jelennek meg a 2017. II. féléves AMC pályázatok. Akár 50%-os támogatás is elnyerhető.

#7
Élelmiszer Online
2017-08-31

Öldöklő árversenytől és a kiskereskedelem gyökeres átalakulásától tartanak.

#8
Élelmiszer Online
2017-08-30

A 26. Budapest Borfesztiválon a kitűnő borokon kívül a zenei kínálat is páratlan lesz

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-28

Fazekas Sándor is ellátogatott a lendvai bográcsfesztiválra.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-23

Előrejelzésénél egyebek mellett az elmúlt évi felvásárlási árat is figyelembe veszi.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.