hirdetés
2018. január. 23., kedd - Zelma, Rajmund.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 249
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-01-08

Ismételt elismerés nemzetközi fenntarthatósági szakértőktől: a Henkel vezető pozíciója megerősítést nyert.

#2
Élelmiszer Online
2017-12-01

Zöld játszótéri játékokat adtak át a gyöngyösi Tündérkert Tagóvodában.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-28

A Persil és a Silan vásárlóinak közreműködésével segíti elő a nevettetők kórházi munkáját.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-11-20

FMCG-csúcskongresszus, Berlin: Alaposan megváltoztak a marketingjátszma szabályai.

#5
Élelmiszer Online
2017-09-12

Újra a DJSI, FTSE4Good és Euronext Vigeo Eiris fenntarthatósági indexekben szerepel a Henkel.

#6
Élelmiszer Online
2017-09-07

A bemutatók alkalmával a dmBio alapanyagokat tartalmazó ételek elkészítésébe is belekóstolhattak.

#7
Élelmiszer Online
2017-08-22

Ágazatunk az elmúlt évtizedek legnagyobb szakítópróbája előtt áll. Tudósítás a globális FMCG-csúcskongresszusról Berlinből.

#8
Élelmiszer Online
2017-08-10

A vállalat megerősítette a 2017. üzleti évre szóló előrejelzést.

#9
Élelmiszer Online
2017-06-27

Kisebb márkadömping volt a Gyerek Szigeten.

#10
Élelmiszer Online
2017-05-25

GyereKi! Fesztivál a szabadidő tartalmas eltöltéséhez szeretne hozzájárulni.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.