hirdetés
2018. augusztus. 17., péntek - Jácint.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 254
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-10

A vállalat bevétele és profitja egyaránt nőtt a periódusban.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-04-16

Czigler Katalin a Coca-Cola Magyarország Kft. új marketingvezetője.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-03-29

A vállalat itthon is szervez hulladékgyűjtést a Duna mentén, a Waste Free Oceans-al közösen.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-23

A vállalat nyeresége szintén rekordszintet ért el.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-01-23

A Henkel vezető helyen van a „Világ legelismertebb vállalatai” között.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-01-08

Ismételt elismerés nemzetközi fenntarthatósági szakértőktől: a Henkel vezető pozíciója megerősítést nyert.

#7
Élelmiszer Online
2017-12-01

Zöld játszótéri játékokat adtak át a gyöngyösi Tündérkert Tagóvodában.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-28

A Persil és a Silan vásárlóinak közreműködésével segíti elő a nevettetők kórházi munkáját.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-11-20

FMCG-csúcskongresszus, Berlin: Alaposan megváltoztak a marketingjátszma szabályai.

#10
Élelmiszer Online
2017-09-12

Újra a DJSI, FTSE4Good és Euronext Vigeo Eiris fenntarthatósági indexekben szerepel a Henkel.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.