hirdetés
2017. július. 27., csütörtök - Olga, Liliána.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 241
#1
Élelmiszer Online
2017-06-27

Kisebb márkadömping volt a Gyerek Szigeten.

#2
Élelmiszer Online
2017-05-25

GyereKi! Fesztivál a szabadidő tartalmas eltöltéséhez szeretne hozzájárulni.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-17

Dr. Fábián Ágnest, a Henkel Magyarország Kft ügyvezető igazgatóját választották meg elnöknek a Magyar Márkaszövetség mai tisztújító közgyűlésén.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-15

A bajnokság bevételét a Bátor Tábornak adományozták a résztvevők.

#5
Élelmiszer Online
2017-05-11

A cég árbevétele először haladta meg az ötmilliárd eurót.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-04-21

A kezdeményezés keretében visszagyűjtött flakonokból tavaly például játszótér épült.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> Top50 2017
2017-04-20

Bevezető, a leginnovatívabbaknak választott FMCG cégek listája, módszertan.

#8
Élelmiszer Online
2017-04-05

A cég BTL fókuszú integrált kampányait viszi majd az ügynökség.

#9
Élelmiszer Online
2017-04-04

1,5 millió forint értékű támogatással az intézményeknek egy évig nem kell költeniük más termékre.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-01

A vállalat 2016-os Fenntarthatósági Jelentése.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.