hirdetés
2018. január. 19., péntek - Sára, Márió.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 8
#1
Élelmiszer Online
2018-01-02

„Kezdő lendület” című sorozatunk első szereplője  Pinczés Marianna, a Grapoila tulajdonos-ügyvezetője.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-01

A látogatók 48 millió eurót hagytak ott a nívós mezőgazdasági, élelmiszeripari és kertészeti kiállításon.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> márkák
2014-05-07

A Chio is olajat cserél.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2013-09-26

A beérkezett pályázatokból a Minisztérium kategóriánként egy-egy díjat adományozott. 

#5
Élelmiszer Online >> márkahamisítás
2012-03-06

A világon hamisított olasz élelmiszerek között az olívaolaj élen jár, a külföldeket könnyű átejteni, a helyieket kevésbé.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2011-07-04

Az új  táplálkozási irányelvek egyik célkitűzése a krónikus, köztük a szív- és érrendszeri betegségek megelőzése.

#7
Élelmiszer Online
2010-05-05
A STYX Natúrkozmetika Kft. egy innovatív családi vállalkozás, amely minőségi natúrkozmetikumokat gyárt Alsó Ausztria szívében, Ober Grafendorfban.
#8
Élelmiszer Online
2008-10-14
Új gyümölcsvelő-gyár kezdte meg működését az elmúlt hetekben Sajóvelezden: a zöldmezős beruházásként, két év alatt felépített üzem mintegy 800 millió forintba került. 
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.