hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 698
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-13

Francia festők képeit idéző hirdetéseken reklámozza házhozszállító szolgáltatását a McDonald’s.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-13

Egyebek mellett a Szárnyas fejvadász 2049, a Mentőexpedíció és a Prométeusz világát sűríti össze a hirdetés.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-06

Tavaly közel 12 millió hirdetés került adásba a Nielsen által vizsgált televíziós csatornákon.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-04

A Burger King és a Coca-Cola is a képzőművésszel erősített hirdetéseiben a Super Bowl alatt.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-23

Az idei Super Bowl a Coca-Cola történeti városában, Atlantában lesz. A hivatalos ital a Pepsi.

#6
Élelmiszer Online
2019-01-22

Bátran álltak bele egy fontos témába, de lehet, hogy közben elidegenítik a célközönségüket.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-17

Van olyan önkormányzat, amely azzal érvel, hogy a szomszédos települések is bevezették már.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-07

Németországban brutálisat ugrott az eladókeresési láz.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-21

A karitatív célú kommunikáció is sértheti a fogyasztóvédelmi szabályokat

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-13

Idén is megtartja közös élelmiszergyűjtő akcióját a SPAR és a Magyar Máltai Szeretetszolgálat.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.