hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 16
#1
Élelmiszer Online
2017-07-25

Évek óta először tavaly nőtt Ausztriában reálértéket tekintve is az élelmiszer-kiskereskedelem forgalma; 19,9 milliárd euróra.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-03

Áramvonalasabb lett. Júniustól cserélik le a régit.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-22

A mintákat hazai és osztrák áruházláncok kiskereskedelmi egységeiből szerezték be.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-18

„Minden esetben megbízható és magas minőségű termékek, kedvező áron.”

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-10-13

A szakembert Bernhard Haider váltja az Aldi Magyarország élén.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-06-15

A csattanós poén azonban mindent vitt.

#7
Élelmiszer Online >> márkahamisítás
2013-02-22

Nyugati szomszédunknál eddig három olyan termékben találtak lóhúst, amelyeken azt nem tüntették fel összetevőként.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem >> Aldi
2013-01-18

Az Aldi osztrák boltjaiban már zöld áramot is lehet venni, ráadásul jövő év végéig garantált áron.

#9
Élelmiszer Online >> interjú
2011-10-24

A fővárosban és a megyeszékhelyeken szeretne erősebb pozíciót elérni az Aldi Magyarországon. Interjú Székács Tiborral, az Aldi  Magyarország Élelmiszer Bt. ügyvezető igazgatójával.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2010-12-03

Több nagy kereskedelmi hálózat után decembertől az osztrák Spar csoport is belép az utazási piacra, erre rendszeresített online oldalán évente több mint ezer utat lehet majd lefoglalni. (Javított!)

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.