hirdetés
2017. december. 11., hétfő - Árpád.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 164
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-11

Programok és magánszemélyek egyaránt részesülhettek elismerésekben.

#2
Élelmiszer Online
2017-12-01

Zöld játszótéri játékokat adtak át a gyöngyösi Tündérkert Tagóvodában.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-30

Ha lemaradtál a Kékgallérosok HR-kihívások című workshopunkról, összeszedtünk néhány fontos tanácsot.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-23

A kommunikációs ügynökség célja, hogy így még több területen nyújthasson egyedi megoldásokat.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-09

Interakív, élményalapú állásbörzén próbálja magához csalogatni a munkakeresőket.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-11-08

Az új nemzetközi drogerista képzést októberben 70 dm-es munkatárs végezte el.

#7
Élelmiszer Online
2017-10-16

A HVG-től érkezik a PPH Media új tartalomfejlesztési vezetője.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-09-26

Interjú Molitórisz Károllyal, az Univer Product Zrt. vezérigazgatójával.

#9
Élelmiszer Online
2017-09-12

A Kreatívot is kiadó vezető szaklapkiadó még kiterjedtebben szolgálná ki az üzleti döntéshozókat.

#10
Élelmiszer Online
2017-09-11

11 csapat versenyzett a Design Terminál idei Power Camp rostanapján, köztük több magyar is.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.