hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 176
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-18

Az áruházlánc éves szinten 20 százalékos bevételnövekedést tudott elkönyvelni.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-18

A győri sorban a harmadik új koncepció szerinti áruház lesz Magyarországon.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-06-15

Sorozatban 3. éve díjazták a Marsot a rangos európai díjátadón.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-13

Szerethető munkahellyé válni megtérülő befektetés - megoldás-e az employer branding?

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-08

30-40 ezer ember veszítheti el az állását a KAP hiánya miatt. 

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-31

A taggyűlésen 19 vállalat vehette át a 3. alkalommal odaítélt „Megbízható Munkaadó“ elismerő címet.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-16

A robotok már a bolthoz közelítenek.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-04-24

A legnagyobb arányú bővülés a regionális értékesítési vezetők területén lesz.

#9
Élelmiszer Online
2018-04-23

Exkluzív interjú Daka Zsolttal, a Gyulahús Kft. ügyvezető igazgatójával.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-04-20

Szijjné Kállai Ildikó lett a SPAR Magyarország új humánerőforrás vezetője.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.