hirdetés
2017. október. 21., szombat - Orsolya.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 158
#1
Élelmiszer Online
2017-10-16

A HVG-től érkezik a PPH Media új tartalomfejlesztési vezetője.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-09-26

Interjú Molitórisz Károllyal, az Univer Product Zrt. vezérigazgatójával.

#3
Élelmiszer Online
2017-09-12

A Kreatívot is kiadó vezető szaklapkiadó még kiterjedtebben szolgálná ki az üzleti döntéshozókat.

#4
Élelmiszer Online
2017-09-11

11 csapat versenyzett a Design Terminál idei Power Camp rostanapján, köztük több magyar is.

#5
Élelmiszer Online
2017-08-30

Néhány gyakorlati tanács, hogy nagyobb eséllyel indulhassanak az idei megmérettetésen.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-07

A szakszervezet szerint máskülönben összeomolhat a bértábla.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-13

A cég a termelésében résztvevő fiatalok arányán próbál javítani az összefogással.

#8
Élelmiszer Online
2017-05-05

Országszerte kerekesszékes és ikerüléses bevásárlókocsikat, és bolti mopedeket üzemeltetnek.

#9
Élelmiszer Online
2017-05-02

Tavasszal debütált a trend IT UP sminkmárka, így 26-ra emelkedett a saját márkás termékek száma.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-04-10

A vállalat idén harmadik alkalommal bizonyult legjobbnak a felmérésen.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.