hirdetés
2018. november. 19., hétfő - Erzsébet.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 5
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-05

Itthon is betilthatják az egyszer használatos szatyrokat.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-05

A maga nemében legjelentősebb hazai expón több szakmai konferencia várja a látogatókat.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2013-11-22

Ma egy szál répa 4%-nyi beltartalommal bír. Ezen is segít egy magyar találmánnyal és egy országos kampánnyal az AGRO.bio Hungary.

#4
Élelmiszer Online >> pályázat
2013-03-13

A Humusz Szövetség versenyt hirdet a gazdálkodó szervezetek papírfelhasználásának környezetbarátabbá tételéért.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> reklámok
2010-01-18
Hétfőn hozta nyilvánosságra első közös állásfoglalását a Vedd Magad Komolyan Szakértői Kör, amely a Magyar Sörgyártók Szövetségének kezdeményezésére alakult meg.
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.