hirdetés
2017. szeptember. 23., szombat - Tekla.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 598
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-13

Idén már harmadik alkalommal hirdette meg az FM a revitalizációs programot.

#2
Élelmiszer Online
2017-09-11

Közös, uniós támogatással támogatott kutatás-fejlesztési projektet indít a Pick és az SZTE.

#3
Élelmiszer Online
2017-09-08

A Mudi a legkevésbé ismert fajtájú, és bekerült a Hungarikumok Gyűjteményébe.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-07

A Szolnoki Gulyásfesztivál nulladik napján tartották meg az eseményt.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-07

Már évek óta folyik a küzdelem a cím elnyeréséért.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-06

Számos hátránnyal rendelkeznek a Távol-Keletről beáramló készítmények.

#7
Élelmiszer Online
2017-09-01

Egy hét és minden szilvás lesz Szarvason: 3 napos jubileumi ünnepre készül a szarvasi szilva fesztivál.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-24

Közép-Európában a maga nemében páratlan méretű a kecskeméti létesítmény.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-17

Tavaly 190 ezer önkéntes jelentkezett az akcióra.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-11

Az FM a külföldieket is meg szeretné ismertetni Magyarország legbecsesebb értékeivel.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.