hirdetés
2018. június. 22., péntek - Paulina.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 629
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-27

A rendezvényen több mint 20 kiállító százféle termékét lehet megkóstolni.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-26

Már tart a bírálati tréning a legfennségesebb italok kiválasztására.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-23

Egy 12 palack ötputtonyos borból álló tétel 1,7 millió forintért talált gazdára a Nagy Tokaji Borárverésen.

#4
Élelmiszer Online
2018-04-23

Exkluzív interjú Daka Zsolttal, a Gyulahús Kft. ügyvezető igazgatójával.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-04

A FruitVeB e két gyümölcs helyzetéről tartott szakmai rendezvényeket az utóbbi napokban.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-29

Az infrastruktúra-fejlesztésre kiírt tenderre több mint 700 önkormányzat véglegesítette kérelmét.

#7
Élelmiszer Online
2018-03-25

Még várják a versenytételeket a Brillante – 2018 Pálinka és Párlat Versenyre!(X)

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-23

A Földművelésügyi Minisztériumban tartott egyeztetés fő témája a magyar vidékfejlesztés gyakorlata volt.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-06

Meglehetősen pozitív képet festett az ágazat jelenlegi állapotáról az agrárminiszter.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-05

A rendezvény meghatározó szereplője lesz a sódar is.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.