hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 609
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-20

Az unió magyar kezdeményezésre hozza terítékre a témát.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-16

Piackutatást végzett a hazai borfogyasztási trendekről a HNT.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-14

Idén mintegy 300 pályázó nyerte el a 800 millió forintos keretet. /Pontosított/

#4
Élelmiszer Online
2017-11-09

A Hungarikumok Gyűjteményében szereplő értékek száma mára elérte a 67-et.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-20

Kiadványban örökítették meg az eddigi 33 verseny HUNGAROPACK díjazott pályázóit, nevezéseit.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-10-19

Fejlődéséhez szükséges a hagyományokat az új igényekkel ötvözni tudó menüsorok.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-09-28

A betakarítás időszakából mintegy három hét van hátra, a jelenlegi időjárás nem sietteti a szüretet.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-09-26

Interjú Molitórisz Károllyal, az Univer Product Zrt. vezérigazgatójával.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-21

A tanyasi életről tartottak szakmai konferenciát az OMÉK-on.

#10
Élelmiszer Online
2017-09-20

Több mint százféle pálinka lehet a kísérő, az ország legjobb manufaktúrái képviseltetik magukat.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.