hirdetés
2017. július. 29., szombat - Márta, Flóra.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 586
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-12

A XXI. Egri Bikavér Ünnepén a Magyar Nemzeti Gasztronómiai Szövetség által kijelölt zsűri választotta ki a borünnep legjobb borait, ételeit.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-06

Az Egységes Magyarországi Izraelita Hitközség vezető rabbija szerint az üzem szimbolikus jelentőségű.

#3
Élelmiszer Online
2017-06-28

Székelyudvarhelyen a külhoni együttműködéseket és a mezőgazdaság támogatását vitatták meg.

#4
Élelmiszer Online
2017-06-27

Az Anonymus kávéház és hungarikum bolt a minőségi magyar termékeket és ételeket népszerűsíti.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-20

Immár hét éves a rászoruló gyermekek megsegítésére létrehozott kezdeményezés.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-15

A rendezvényen a termesztés mikéntjéről is részletes tájékoztatást kaphatnak az érdeklődők.

#7
Élelmiszer Online
2017-06-09

Legutóbbi kimutatás szerint körülbelül 300 ezren élnek tanyai környezetben Magyarországon.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-22

Egyre szorosabbakká válnak a kereskedelmi kapcsolatok hazánk és a távol-keleti ország között.

#9
Élelmiszer Online
2017-05-19

A legnagyobb presztízsű megmérettetéseken öregbítették a hazai pincészetek hírnevét.

#10
Élelmiszer Online
2017-05-19

A verseny középpontjában a hungarikumok gyűjteményében szereplő 64 hungarikum állt.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.