hirdetés
2018. február. 21., szerda - Eleonóra.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 619
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-01-26

A 2010-ben indult nemzeti parki termék védjegy beváltotta a hozzá fűzött reményeket.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-19

A nagyváradi Partiumi Keresztény Egyetem adott otthont konferenciának.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-11

A Dél-Alföld egyik legnagyobb gasztronómiai rendezvényén fog sor kerülni az eredményhirdetésre.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-03

Összesen kétmilliárd forintra pályázhatnak az önkormányzatok.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-14

Az elsőként idén megrendezett bajnokságon két résztvevő végzett az élen.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-06

Az ikonikus étel jelentős hatást gyakorol a magyarországi idegenforgalomra.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-05

Sarródon folytatódott a Nemzeti Parki Termék Körút.

#8
Élelmiszer Online
2017-11-24

A hungarikum szabályozás partnerséget kínál a helyi közösségek, értékek számára.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-11-24

A mézfogyasztás további növelése a cél: emelkedett, de elmarad a hazai mézfogyasztás az uniós átlagtól.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-23

A jelenlegi, 2020-ig tartó időszakban mintegy 2800 milliárd forint áll rendelkezésre a beruházásokra.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.