hirdetés
2018. április. 20., péntek - Tivadar.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 982
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-20

Vizsgálatai során a foglalkoztatók 74 százalékánál tárt fel jogsértéseket az NGM munkaügyi hatósága.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-17

Az egyes területek vízhiányát tervezi enyhíteni a kemencehálózattal.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-17

A területek 90 százalékán jó vagy közepes minőségűek a növényállományok.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-11

Most kezdődik csak meg igazán a hazai termények idei szezonja!

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-10

A következő napok időjárásának hatására a gyümölcsfákban szinte egyszerre fog különösen felpezsdülni az élet.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-09

A márciusi hideg időjárás súlyos rügykárokat okozott.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> innováció
2018-03-28

Idén huszonhatodszor rendezték meg a Magyar Innovációs Nagydíj átadóját.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-03-26

A sok őszi eső elmosta a búza, de megágyazott a tavaszi árpa lehetőséginek az unióban.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-03-26

OKSZ az ünnephez kötődő élelmiszerköltekezés túllépheti az 50 milliárd forintot.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-03-23

Spanyolország és Románia előz meg bennünket. A következő 10 nap viszont kritikus lesz. 

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.