hirdetés
2018. január. 20., szombat - Fábián, Sebestyén.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 954
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-19

A tárca államtitkárának elmondása szerint a szektor kibocsátása 2017-ben közel 2600 milliárd forint volt.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-17

Az Artesian technológia új fejezetet nyit a vál-lalat portfoliójában.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-17

A juhtenyésztők szerint élénk kereslet várható a külpiacokon.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-16

Az időjárás „nyugalomra inti” a kultúrákat.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-16

Méhészeti szempontból az enyhe időjárásnak rossz és jó oldala is van.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-11

Itthon sem lehet elkerülni a mezőgazdaság digitalizációját.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-11

A klímakutatásra használt számítógép az elődjénél ötször nagyobb teljesítményre képes.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-01-08

A több hétig tartó, évszakhoz képest kimagasló meleg megváltoztathatja a növények normális életritmusát.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-04

Rögös út előtt állnak a legfontosabb magyar iparágak.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-04

Az AKI bemutatta a Mezőgazdasági Kockázatkezelési Rendszer 2016-ra vonatkozó működését és eredményeit.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.