hirdetés
2019. január. 22., kedd - Vince, Artúr.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1089
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-21

Az agrárminiszter szerint például az ekével és a műtrágyával hasonló szinten reformálja meg a mezőgazdaságot.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-14

A zöldségféle kilója elérte az ezerkétszáz–ezerháromszáz forintot a kofáknál.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-11

A mutató éves átlaga 2018-ban 3,5 százalékkal volt alacsonyabb a 2017-es szintnél.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-10

Összefoglaló.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-12-17

A legfontosabb idei események, amelyek átalakulást hoznak.(x)

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-17

A GKI idén 4,6 százalékos bővülésre számít.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-06

Első évében, csak a mezőgazdaságban már több milliárd forint kárt előzött meg.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-12-03

Az ABB Ability™ technológiája a műanyagszemét egyre növekvő problémájának kezelésében.

#9
Élelmiszer Online
2018-11-22

A hazai gyógynövényeknek az exportértékesítés mellett jelentős a belföldi piaca is.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-19

A kevesebb napsütés könnyebben sodorhatja depresszióba az embereket.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.