hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1073
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-16

Az októberi időjárás még sokat változtathat az összképen.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-16

A megfelelő keléshez ugyanakkor több csapadékra lenne szükség.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-16

A promóció során számos felületen népszerűsítik az egészségvédő hatásáról is ismert élelmiszert.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-11

Idén kiemelkedő évjáratra számítanak a pincészetek.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-04

Több kedvezőtlen tényező közös erővel karcsúsította meg a hozamokat.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-01

Idén a tavalyi kiugróan jó termést mennyiségben és minőségben is túlszárnyaljuk.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-01

A takarmány- és az élelmiszeripar is értékes alapanyagra találhat benne.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-27

Az összbevételük azonban évről évre emelkedik.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-27

A változékony időjárás megnyirbálta a hozamokat.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-25

Az eddigi termés minőségében nincs hiba.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.