hirdetés
2017. december. 15., péntek - Valér.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1710
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-12-13

A GKI Gazdaságkutató előrejelzése szerint gyorsul a magyar gazdasági növekedés az EU-támogatások hatására.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-12

A kétpilléres szerkezetét és a közvetlen kifizetések rendszerét fenntartanák 2020 után is.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-12

A vásárlók egyre inkább a magyar termelők italai mellett teszik le a voksukat.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-08

Hazánkban az agrárium nemzetgazdasághoz adott értéke jelentős növekedésnek indulhat az elkövetkező években.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-12-05

A növénytermesztés és a feldolgozóipar fejlesztése is rejt lehetőségeket.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-05

Első becslésében 0,3 százalékkal mérsékeltebb bővülést prognosztizált a hivatal.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-04

Az import nagyságrendje messze nagyobb az exporténál.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-01

Az őszi trend továbbra is kedvező képet mutat.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-01

28 millió euróval kevesebbet tett ki a tavaly szeptemberinél. (Frissített)

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-11-30

Fontos feladat a kkv-k külpiaci szerepvállalásának erősítése a közeljövőben.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.