hirdetés
2017. október. 19., csütörtök - Nándor.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1682
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-10-18

Az idei körtetermés oda, a fagy alaposan elbánt vele.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-16

Az importból származó GMO szója takarmány kiváltását célozza a projekt. /Frissített/

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-16

A tojást dicsőítő és egyben rehabilitáló közleményt adott ki a Tojás Világnapján a Baromfi Termék Tanács.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-13

Fontos lenne 50 százalékról 75 százalékra emelni az önellátottsági szintet.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-11

A tavaszi fagykárok és a nyári aszály tették tönkre a körteültetvényeket.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-10

Egy új gigantikus szereplő halkan kezdi totálisan bekebelezni a halikrák piacát.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-09

A kereskedelmi többlet 119 millió euróval kevesebb volt az előző év azonos hónapjához képest.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-09

A gyantaszűrés képtelen minden szermaradványtól megtisztítani a folyékony aranyat.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-09

Az első hét havi 84 százalékos bővülést főleg a madárinfluenzával magyarázzák a szakértők. /JAVÍTOTT!/

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-06

A közepes hozam ellenére az import áru aránya kisebb lehet, mint az elmúlt években.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.