hirdetés
2018. július. 17., kedd - Endre, Elek.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1820
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-07-16

A vártnál kisebb lett az euróövezet külkereskedelmi többlete májusban.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-13

A Nébih és a Debreceni Egyetem 300 millió forintot kapott a méreg visszaszorítását célzó közös programjára.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-13

A belföldi fogyasztás drasztikusan visszaesett.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-06

A jövő év elei áfacsökkentés tökéletesen kiszoríthatja őket a magyarországi üzletekből.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-06

A kivitel az első négy hónapban ötödével bővült.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-05

A lakossági fogyasztás a GDP növekedés egyik legfontosabb hajtóereje itthon - szakértői elemzések.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-05

Az áruházlánc idén is felfüggeszti az import dinnyék beszerzését.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-05

71 esetben indított hatósági eljárást a zöldség- és gyümölcskereskedőkkel szemben.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-03

Ami azt illeti, globálisan is a reneszánszát éli.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-03

A kivitel értéke 8,6 milliárd euró (2677 milliárd forint), a behozatalé 8,1 milliárd euró (2516 milliárd forint) volt.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.