hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 22
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-11

A kényelmi termékeknél is tarol az influencer marketing.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-29

Az élelmiszer-hulladék legnagyobb részét a háztartások termelik ki magukból.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-05

Nem lineáris megközelítések jellemzik a holnap kereskedelmét.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-09-14
#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-11-20

Többek között a hazai háztartások vásárlási és főzési szokásairól végzett felmérést az Unilever.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-05-28

 Mit gondolnak a láncok a vasárnapi zárva tartásról?

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-04-29

Két nap szellemi izgalom a Silvanusban: Feketekereskedelem, vasárnapi zárva tartás, EKÁER, online kasszák és sikertörténetek az üzleti élet sztárjaival Visegrádon. 

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-03-31

A vásárlók egyre tudatosabbak.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2013-11-29

Nőknek szóló sörreklámokkal, kisebb, de formatervezett üveges sörökkel jelentősen növelhetnék eladásaikat a hazai sörgyárak.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> reklámok
2013-06-12

Van remény: a fogyasztók bizalmának növekedése azt sejteti, hogy a második félévben újra költeni fognak a polgárok a boltokban – hangzott el a Magyar Marketing Szövetség konferenciáján.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.