hirdetés
2018. október. 24., szerda - Salamon.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 24
#1
Élelmiszer Online
2018-10-05

Újabb különleges energiaitallal rukkolt elő a HELL.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-03

Hiánypótló konferencia vette ma kezdetét az Élelmiszer magazin szervezésében.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> Mentes-M díj
2018-09-26

Lezárult a mentes termékek zsűrizése, hamarosan kiderül, kik lettek a Mentes-M Díj első szériájának nyertesei.  

#4
Élelmiszer Online
2018-09-25

Még lehet jelentkezni: egyedülálló és hiánypótló konferenciát szervez 2018 október 4-ére az Élelmiszer magazin. Az eseményen bejelentjük a Mentes-M díj 2018 nyerteseit is!

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-24

Minőség, hitelesség, elkötelezettség, egyediség, személyesség: a siker receptje influencerek szerint.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> reklámok
2018-09-06

Pattints fel egy Coca-Cola, Fanta vagy Sprite dobozost, töltsd fel a kódot és ajándékba kapsz  100 MB net!

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> reklámok
2018-09-03

Idén már közel 180 milliárd forint értékben rendeltünk terméket az internetről.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-11

A kényelmi termékeknél is tarol az influencer marketing.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-04-27

Új technológiák, okos megoldások az FMCG TOP 2018 konferencia második napján.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-04-26

Látlelet, megoldások az FMCG szektorban.

 

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.