hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 17
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-11

A kényelmi termékeknél is tarol az influencer marketing.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-04-27

Új technológiák, okos megoldások az FMCG TOP 2018 konferencia második napján.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-04-26

Látlelet, megoldások az FMCG szektorban.

 

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-06

A Café branded content-divíziója a márka tartalomba ágyazott kommunikációját viszi.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-04-03

A három kulcsszó: transzparencia, mesterséges intelligencia, natív.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-28

32 ezer Facebook-felhasználó választotta ki az üdítőital új ízváltozatát.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> reklámok
2018-02-13

Minden eddiginél kevesebb ideig figyelnek, folyamatosan online-ak, és immunisak az online hirdetésekre.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-18

Dolgozókon és influencereken keresztül.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-05

A trükkös facebookos reklámozással szemben fogalmazott meg fenntartásokat a hatóság.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-12-14

Az influencer marketingnek most alakulnak ki a részletes játékszabályai, de nem kell tartani tőle.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.