hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1216
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-23

A globális vízkészletet fenyegető veszélyek kezeléséről tanácskoztak az EU agrárminiszterei.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-23

Minden harmadik cég kész arra, hogy profilt váltson.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-23

Az ágazatot fenyegető globális rizikóforrásoknak kiemelt figyelmet szentelnek a konferencián.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-17

Az Agrármarketing Centrum standja csak úgy dúskál a nemzetközi elismerésekkel kitüntetett hazai termékekben. /Frissített/

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-12

A precíziós gazdálkodás hiánya például óriási többletköltséget okoz az ágazatnak.

#6
Élelmiszer Online
2017-05-09

Az agrárgazdaság fejlesztésénél fontos és előnyős, hogy környezetkímélő eljárásokat alkalmazzanak.

#7
Élelmiszer Online
2017-05-08

Nyolcszázötven eurós belépő a volt elnök előadására.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-04

Új, különleges felhívásra jelentkezhetnek termékeikkel a 2017-es OMÉK résztvevői.

#9
Élelmiszer Online
2017-05-03

A Coca-Cola HBC Magyarország idén először vett részt a Felfedezők Napján.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> Az Év Boltja
2017-05-03

Az FMCG TOP 2017 – A növekedés rakétái című, kétnapos konferenciánkon átadtuk Az Év Boltja 2017 díjakat. 

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.