hirdetés
2017. július. 27., csütörtök - Olga, Liliána.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1239
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-24

Az esemény fórum a mostanában egyre jelentősebbé váló kockázatmenedzsment megismerésére.

#2
Élelmiszer Online
2017-07-22

„Én pék vagyok” – mondja magáról Ludwig Klára, a JÓkenyér ügyvezető-tulajdonosa.

#3
Élelmiszer Online
2017-07-19

Matematikai modellel rajzolják fel a magyar borok eredetmintázati térképét.

#4
Élelmiszer Online
2017-07-14

Varga Mihály: hazánk mindenféle szempontból a legbiztonságosabb országok közé tartozik, és ezt szeretnék a jövőben is megőrizni.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-12

A beérkezett pályázatokat július végéig bírálják el.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-12

A miniszter szerint e területen rendkívül magas érdeklődés mutatkozik a magyar technológiák iránt.

#7
Élelmiszer Online
2017-07-10

Tervek szerint 2020-ig 35 FFB üzletet nyitnak meg a régióban és Magyarországon.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-07

Az előrehozott bérfejlesztésen kívül a cég július 6-tól egészségmegőrző edukációs programot indított. /Frissített/

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-04

Színét nem a növény különleges fajtájának köszönheti.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-04

A Szakmai Napon jeles szakértők elemzik az agrárium és élelmiszergazdaság üzleti kockázatait és lehetőségeit.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.