hirdetés
2017. szeptember. 22., péntek - Móric.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1263
#1
Élelmiszer Online
2017-09-21

A feldolgozóiparhoz kapcsolódó kis- és középvállalkozások számára hatalmas fejlesztési lehetőség kínálkozik.(X)

#2
Élelmiszer Online
2017-09-14

Szívesen támogatják a Coop Rallyt: a Coop csoport célkitűzései egybeesnek az FM és a kormány céljaival.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> innováció
2017-09-13

A GDP-növekedés felgyorsításához egyre több fejlesztésre lesz szükség a jövőben, s ezek egyre többe kerülnek.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-12

Először tartanak szakmai napot az eseményen.

#5
Élelmiszer Online
2017-09-12

Újra a DJSI, FTSE4Good és Euronext Vigeo Eiris fenntarthatósági indexekben szerepel a Henkel.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-08

A Coca-Cola pályázatot hirdetett számára idáig ismeretlen egészséges édesítőanyagok felkutatására.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> innováció
2017-09-06

13 év fejlesztéssel teljesen természetes, rózsaszínben játszó csokoládét fejlesztett ki a Callebaut.

#8
Élelmiszer Online
2017-09-06

Ötvennégy cég hatvannégy terméke, szolgáltatása kapta meg a kitüntető címet a Magyar Gazdaság Ünnepén.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-29

A kisüzemi főzdék krémjét tömörítő Kraft Sör Egyesület is támogatja a törekvést.

#10
Élelmiszer Online
2017-08-23

Fazekas Sándor: Magyarország részt vállalhat a kazah mezőgazdaság fejlesztésében.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.