hirdetés
2017. november. 17., péntek - Hortenzia, Gergő.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1313
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-17

A pattogatottkukorica-szemek és a bevonatuk  ízének kombinációja teszi különlegessé a terméket.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-17

Dubaiban egy nívós nemzetközi díjjal el is ismerték a cég ez irányú törekvéseit.

#3
Élelmiszer Online
2017-11-14

A MOSZ idén is nyílt pályázatot hirdet Az Év Menedzsere 2017, és Az Év Fiatal Menedzsere 2017 cím elnyerésére.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-14

A Starschema Kft. technológiája megkönnyíti az ENSZ által begyűjtött adatözön feldolgozását.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-10

A cégek versenyképességük és termelékenységük erősítésére fordíthatják az elnyert összeget.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-11-10

Az utolsó negyedévében megépülnek az ALDI első magyarországi diszkont üzemanyagtöltő állomásai.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-09

A partnerségi együttműködési megállapodás a tudományos tevékenységek összehangolását célozza.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-09

A vaj éves szinten hatalmasat drágult.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-11-07

Magyar tejből készült termékek frissességéhez folyamatos innovációval járulnak hozzá.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-11-07

A mérföldkőnek számító BIOEAST együttműködés továbbviteléről szóló megállapodást írták alá.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.