hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1527
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-19

Balogh Barbara lett a cég Marketing és trade marketing igazgatója.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-18

Hazánk nagyobb részesedést kér a kelet-közép-európai gazdálkodóknak az EU kutatási-fejlesztési forrásaiból.

#3
Élelmiszer Online
2018-12-17

Szakmai randevú pezsdítette fel a Waberer’s belföldi áruszállítási és raktárlogisztikai ügyfeleinek életét.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> e-útdíj
2018-12-17

Az elővételi lehetőség kedvező fogadtatásra talált.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-17

A generációváltás előkészítését időben el kell kezdeni a mezőgazdaságban is

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-12-13

Tovább bővül a szépség- és testápolók piaca, mivel „jól kinézni” egyre fontosabb lesz. 

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-13

A befizetést az egyes adónemeknek megfelelő számlaszámra kell teljesíteni.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-07

Az ágazat előrejelzése szerint a sörpiac forgalma a tavalyi évhez hasonlóan alakul 2018-ban is.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-07

A Debreceni Egyetem kutatóinak új technológiájával akár egy év alatt elérhető az egyedek ivarérettsége.

#10
Élelmiszer Online
2018-12-05

Exkluzív interjú Giacomo Pedranzinivel, a Kométa 99 Zrt. ügyvezető igazgatójával.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.