hirdetés
2018. május. 22., kedd - Júlia, Rita.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1416
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> innováció
2018-05-18

Az államnak továbbra is fenn kell tartania az ösztönzőrendszereket.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-17

Az elmúlt négy évben a magyar kivitel mértéke évről-évre rekordokat döntött.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-16

A robotok már a bolthoz közelítenek.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-10

Beszélgetés Schillinger Attilával, a Magyar Sörgyártók Szövetségének igazgatójával.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-09

Új távlatokat nyitott az SAP-rendszer a fuvarozó üzletmenetében.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-05-08

Malomsoki Extra-Tej cégcsoport: 2 milliárd forintos hátrányból kovácsolódott sikertörténetté!”

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-04

Európában az elsők között kóstolhatják meg a magyar fogyasztók a Nestlé izgalmas fejlesztését.

#8
Élelmiszer Online
2018-05-03

Egységes mintavételi módszer fejlesztenek az édesvízi rendszerek szennyezettségének felméréséhez.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-03

A magyar cégeket elsősorban a kompetencia hiánya hátráltatja.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-02

Nélkülözhetetlen a mesterséges intelligencia fejlesztése - az EB új irányelveket fogalmazott meg.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.