hirdetés
2018. január. 23., kedd - Zelma, Rajmund.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1335
#1
Élelmiszer Online
2018-01-19

A tavalyi év egyik legnagyobb retail innovációját hozza el a Szintézis az idei Future Store standjára.(X)

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-17

Még intenzívebbé válik az újrahasznosíthatatlan plasztik elleni küzdelem.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-12

A vállalat számára rendkívül mozgalmasan telt a tavalyi esztendő.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-12

A prioritások átrendeződése miatt kényszerül csökkenteni a KAP forrásait az unió.

#5
Élelmiszer Online
2017-12-21

 Az 1987-ben alapított Szintézis ZRt. sikerének néhány titkáról Szabó Dávid vezérigazgató beszélt.(X)

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-12-21

A haltermelők bőséges halválasztékkal készülnek az ünnepekre.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-18

Az eljárás alapvetően különbözhet a genetikailag módosított organizmusok (GMO-k) létrehozásától.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-13

Az uniós tagállamok reálgazdaságát pezsdítette fel valamelyest az összeg.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-12-08

Lezárult a VSZT, valamint a GOSZ idei kukorica posztregisztrációs fajtakísérlete.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-08

Az ország fővárosába látogatott a Nemzeti Agrárkutatási és Innovációs Központ főigazgatója.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.