hirdetés
2019. január. 18., péntek - Piroska.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 236
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-15

2019 élelmiszeripari és fogyasztói trendjei - harmadik rész.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-14

Exkluzív interjú Garamvölgyi Glóriával, a Waberer’s-Szemerey Logisztikai Kft. kereskedelmi igazgatójával.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-04

Túllépnek a fogyasztókon - az idei trendeket elemző cikksorozatunk első része.

#4
Élelmiszer Online
2018-12-17

Szakmai randevú pezsdítette fel a Waberer’s belföldi áruszállítási és raktárlogisztikai ügyfeleinek életét.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-12-13

Tovább bővül a szépség- és testápolók piaca, mivel „jól kinézni” egyre fontosabb lesz. 

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-12-04

A bolti eladás növelésében mind nagyobb szerepet játszik a digitális technológia.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-12-03

Munkatársunk helyszíni riportja a párizsi SIAL-ról.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-01

Másfélmilliárdos saját finanszírozású beruházással épített új üzemcsarnokot az Óvártej Zrt.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-27

A NAK az „Együtt az élelmiszeriparért” című konferenciasorozata keretében szervezi meg az eseményt.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-11-16

Négy óra alatt költhettek el 200 millió forintot agráriumfejlesztésére egyetemisták - egy versenyen.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.