hirdetés
2019. január. 18., péntek - Piroska.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 45
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-17

Lidl, Spar, Gyermelyi a dobogón.

#2
Élelmiszer Online
2019-01-03

Az ügyfelek többre vágynak: pozitív érzésekre, megerősítésre, bizalmat erősítő interakciókra, egyszóval élményre.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-16

A robotok már a bolthoz közelítenek.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-10

Ismerje meg az okostelefonon, mobilinterneten és Facebookon szocializálódott vásárlóit!(X)

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> innováció
2018-04-25

Növekvő kereskedelmi mutatók mellett, csökkenő boltszámok.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> innováció
2018-04-20

Egyre inkább megkerülhetetlen a robotika a feldolgozóiparban.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-04-20

Az étlapok titkai és a fogyasztói választások mechanizmusai.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-23

A vállalat nyeresége szintén rekordszintet ért el.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-05

Az ideiglenesen megváltozott külcsín mellett még kérdések is megjelennek az édességeken.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-11

Tudományos diákköri konferenciát rendezett közösösen a Szent István Egyetem és a NAK.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.