hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 268
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-12

Magyarország egyik legsikeresebb designere tervezte a kiegészítőt.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-04-12

Idén tavasszal Kecskeméten és Budapesten nyitott egy-egy új áruházat a SPAR Magyarország.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-04-12

"Az Év Boltja 2018" – Szavazzon Ön is kedvenc üzletére!

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-03-28

Több mint 1,2 milliárd forintból épült fel az új SPAR enjoy. convenience üzem.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-03-07

5200 négyzetméternyi területen, 68 új munkahelyet teremt a vállalat. 

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-03-02

Disney mesehősök matricáit rendezhetik albumba és családi kártyajátékokat gyűjthetnek a SPAR vásárlói.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-14

Az új üzlet és szolgáltatás a Spar Online, amely 15.500 megrendelhető terméket kínál.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-12-21

Több mint 309 tonna élelmiszer gyűlt össze, amely 34 ezer ajándékcsomag elkészítését teszi lehetővé.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-19

Persze a megszabott határidőn belül a boltok bármikor abbahagyhatják a kereskedést.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-12-14

Ami Önnek élelmiszer, az másnak ajándék: a SPAR  és a Magyar Máltai Szeretetszolgálat  adományozásra buzdít.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.