hirdetés
2017. szeptember. 24., vasárnap - Gellért, Mercédesz.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 251
#1
Élelmiszer Online
2017-09-18

A SPAR 30 napos életmódváltó programjának központjában egy praktikus mobilalkalmazás áll.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-07

A helyi közösség életének javítását célozza a rendhagyó beruházás.

#3
Élelmiszer Online
2017-08-30

A 26. Budapest Borfesztiválon a kitűnő borokon kívül a zenei kínálat is páratlan lesz

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem >> SPAR, INTERSPAR
2017-07-27

Egyebek mellett SPAR toGo étteremmel bővítik az áruházat.

#5
Élelmiszer Online
2017-07-25

Évek óta először tavaly nőtt Ausztriában reálértéket tekintve is az élelmiszer-kiskereskedelem forgalma; 19,9 milliárd euróra.

#6
Élelmiszer Online
2017-07-24

Az összesen 950 tanulószerződéses mellett 11 duális gyakornok tölti gyakorlatát a vállalatnál.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-15

A műhöz a vásárlók által beküldött szavakat használta fel a rapper.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-12

Megérkezett a joghurtos-epres Tejsüti.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-16

Az évente hazánkban keletkező csomagolási üveg közel 100.000 tonna.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-10

Egy pontgyűjtő akció keretében lehet szert tenni az újdonságokra.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.