hirdetés
2018. december. 17., hétfő - Lázár, Olimpia.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 285
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-12-17

Több mint 400 tonna virslivel készül az év utolsó napjaira a SPAR Magyarország saját húsüzeme.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-13

Idén is megtartja közös élelmiszergyűjtő akcióját a SPAR és a Magyar Máltai Szeretetszolgálat.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-28

A beruházás értéke meghaladta az 1,7 milliárd forintot.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-26

A karácsonyi időszakban akár negyedével is nőhet az átlagos vásárlói kosár.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-10-25

A SPAR több mint 1,5 milliárd forintot fordított a korábbi Europarkban található hipermarket modernizálására.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-10-08

Interjú Heiszler Gabriellával, a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. ügyvezető igazgatójával.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-04

A pontgyűjtő program keretében a cég Zwilling termékekkel jutalmazza a vásárlóit.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-13

A csomagolásán szereplő kislány figuráját egy fiatal magyar illusztrátor álmodta meg.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-09-05

Minőségi táplálkozás és aktív életvitel a SPAR Életmód Program új ét&rend könyvével.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-08-21

A SPAR már július végén elindította a tanévkezdési akciókat.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.