hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 240
#1
Élelmiszer Online
2017-04-19

Az Év Boltja 2017 verseny közönségszavazása lezárult. Az Élelmiszer szaklap harmadik alkalommal meghirdetett versenyére ezúttal is rengeteg színvonalas pályázat érkezett. A szavazatok összesítése folyamatban van, az eredmény hamarosan megtekinthető lesz az Élelmiszer online-on.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-04-10

A nagypénteki munkaszüneti nap teljesen átrajzolja a térképet.

#3
Élelmiszer Online
2017-04-07

Az idei húsvét előtt a madárinfluenza megváltoztatta a tojáspiacot.

#4
Élelmiszer Online
2017-04-05

Az áruház alapterülete nem változott, de elrendezésében és megjelenésében teljesen átalakult.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-17

A természetszeretet, a környezetvédelem és a biodiverzitás fenntartása a közös cselekedetek alapja.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-02

A hipermarketben összesen több mint 20 ezer magas minőségű termék kapható.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-22

Szupermarketekben kapják meg őket a vásárlók, de plázákban és online is felvonult belőlük egy-egy lila-fehér hadsereg.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-01-19

Az idei beruházási keret meghaladja a 22 milliárd forintot, melyet hazánkban fektet be a cég.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-01-11

Sopronban kezdi meg működését az első berendezés.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-12-22

 288,5 tonna tartós élelmiszert adományoztak az üzletek vásárlói.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.