hirdetés
2017. július. 21., péntek - Dániel, Daniella.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 245
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-15

A műhöz a vásárlók által beküldött szavakat használta fel a rapper.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-12

Megérkezett a joghurtos-epres Tejsüti.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-16

Az évente hazánkban keletkező csomagolási üveg közel 100.000 tonna.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-10

Egy pontgyűjtő akció keretében lehet szert tenni az újdonságokra.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> Az Év Boltja
2017-05-03

Az FMCG TOP 2017 – A növekedés rakétái című, kétnapos konferenciánkon átadtuk Az Év Boltja 2017 díjakat. 

#6
Élelmiszer Online
2017-04-19

Az Év Boltja 2017 verseny közönségszavazása lezárult. Az Élelmiszer szaklap harmadik alkalommal meghirdetett versenyére ezúttal is rengeteg színvonalas pályázat érkezett. A szavazatok összesítése folyamatban van, az eredmény hamarosan megtekinthető lesz az Élelmiszer online-on.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-04-10

A nagypénteki munkaszüneti nap teljesen átrajzolja a térképet.

#8
Élelmiszer Online
2017-04-07

Az idei húsvét előtt a madárinfluenza megváltoztatta a tojáspiacot.

#9
Élelmiszer Online
2017-04-05

Az áruház alapterülete nem változott, de elrendezésében és megjelenésében teljesen átalakult.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-17

A természetszeretet, a környezetvédelem és a biodiverzitás fenntartása a közös cselekedetek alapja.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.