hirdetés
2017. március. 27., hétfő - Hajnalka.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 236
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-17

A természetszeretet, a környezetvédelem és a biodiverzitás fenntartása a közös cselekedetek alapja.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-02

A hipermarketben összesen több mint 20 ezer magas minőségű termék kapható.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-22

Szupermarketekben kapják meg őket a vásárlók, de plázákban és online is felvonult belőlük egy-egy lila-fehér hadsereg.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-01-19

Az idei beruházási keret meghaladja a 22 milliárd forintot, melyet hazánkban fektet be a cég.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-01-11

Sopronban kezdi meg működését az első berendezés.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-12-22

 288,5 tonna tartós élelmiszert adományoztak az üzletek vásárlói.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-12-16

Immár huszadik évébe lépett közös élelmiszeradomány-gyűjtő akciójuk.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-12-12

 A Magyar Máltai Szeretetszolgálat a SPAR-csoport 165 üzletében jótékonykodik.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-12-09

A külföldi érdekeltségű élelmiszer- áruházak közül csupán a Spar lóg ki a sorból.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-12-08

A húsok megkülönböztetésétől az elkészítésükig rengeteg információval szolgál a kiadvány.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.