hirdetés
2017. november. 19., vasárnap - Erzsébet.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 255
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-06

2018 végéig már 24 áruházban lehet majd igénybe venni az automata pénztárakat.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-19

A Magyar Vöröskereszt, a Procter&Gamble és a SPAR Magyarország ismét elindítja jótékonysági programját.

#3
Élelmiszer Online
2017-09-25

A kényelmi termékeket a korszerű SPAR ENJOY! Convenience üzemben állítják össze a jövőben.

#4
Élelmiszer Online
2017-09-21

A Veganz növényi eredetű termékeit kínálva egyszerűbbé teszi a vegán táplálkozást.

#5
Élelmiszer Online
2017-09-18

A SPAR 30 napos életmódváltó programjának központjában egy praktikus mobilalkalmazás áll.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-07

A helyi közösség életének javítását célozza a rendhagyó beruházás.

#7
Élelmiszer Online
2017-08-30

A 26. Budapest Borfesztiválon a kitűnő borokon kívül a zenei kínálat is páratlan lesz

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem >> SPAR, INTERSPAR
2017-07-27

Egyebek mellett SPAR toGo étteremmel bővítik az áruházat.

#9
Élelmiszer Online
2017-07-25

Évek óta először tavaly nőtt Ausztriában reálértéket tekintve is az élelmiszer-kiskereskedelem forgalma; 19,9 milliárd euróra.

#10
Élelmiszer Online
2017-07-24

Az összesen 950 tanulószerződéses mellett 11 duális gyakornok tölti gyakorlatát a vállalatnál.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.