hirdetés
2018. február. 20., kedd - Aladár, Álmos.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 426
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-02-20

Az idei "Húsatlasz" szakértői szerint a szupermarketeknek is csatlakozniuk kellene. 

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-02-12

Tavaly 8,2 százalékkal nőtt Románia ipari termelése az előző évhez mérten.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-08

Idén összesen mintegy 90 ezer tonna élőállatot dolgozhatnak fel a létesítményben.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-02-07

4,8 %-al volt magasabb a volumen.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-11

Évente mintegy 60 ezer tonna baromfitrágyát dolgoz majd fel a létesítmény.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-10

A program többek között az ipar 4.0 lehetőségeinek kihasználására igyekszik ösztönözni a cégeket.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-10

Módosult a szőlőfeldolgozás és a borkészítés során keletkező melléktermékekkel kapcsolatos rendelet.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-09

Novemberben meghaladta az import az exportot. A kereskedelmi többlet 79 millió euróval csökkent.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-12-21

Végleges éves adatok még nem állnak rendelkezésre, de a fő folyamatok mérlege már megvonható.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-18

A következő fél évtizedben vélhetőleg kiegyensúlyozott emelkedés fogja jellemezni az ágazatot.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.