hirdetés
2018. május. 26., szombat - Fülöp, Evelin.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 437
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-23

Több szektorban Magyarország jóval az átlag felett járul hozzá az unió agrárteljesítményéhez.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-22

A kereskedelmi bizalmi index immár harmadik hónapja folyamatosan csökken.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-18

A globális problémák és a kiaknázatlan piacok számos lehetőséget rejtenek.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-17

Az elmúlt négy évben a magyar kivitel mértéke évről-évre rekordokat döntött.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-02

Nyilvánossá tette tavalyi eredményeit a csoport.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-23

Áprilisban a februári történelmi csúcsnál csak kissé maradt alacsonyabb szinten.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-03-29

A lengyel fagykár miatt tavaly kivételesen kedvező évük volt a meggytermesztőknek.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> innováció
2018-03-28

Idén huszonhatodszor rendezték meg a Magyar Innovációs Nagydíj átadóját.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-26

Az üzleti szférán belül minden ágazat szereplői kicsit elkedvetlenedtek.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-26

A GKI szerint az üzleti várakozások még soha nem voltak a mostaninál kedvezőbbek.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.