hirdetés
2017. december. 16., szombat - Etelka, Aletta.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 98
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-30

Az élelmiszerek 3,6 százalékkal keltek el drágábban.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-06

Az emelkedés mértéke meghaladta az elemzők várakozásait.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-19

A minőségi hazai alma vásárlására buzdítanak az áruházláncokban.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-10-12

A növényi termékek ára 1,6 százalékkal csökkent, az állati termékek ára 11 százalékkal emelkedett.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-06

A közepes hozam ellenére az import áru aránya kisebb lehet, mint az elmúlt években.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-09-29

Augusztusban az ipari termelői árak 2,4 százalékkal haladták meg az előző év azonos időszakát.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-05

Egész Európában gyengén teljesítettek az ültetvények.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-31

A folyamatosan csökkenő termőterület mellett a korszerűnek minősíthető ültetvények aránya is alacsony.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2017-08-31

A lassulást a belföldi értékesítési árak okozták júliusban.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-22

Még a relatíve sikeres idei év sem adhat okot a bizakodásra.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.