hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 992
#1
Élelmiszer Online
2017-08-18

Az egyetem szakemberei idén is részt vállalnak a rendezvény szakmai programjaiban.

#2
Élelmiszer Online
2017-08-18

Egészséges, változatos és finom iskolai uzsonnya és tízórai recepteket várnak.

#3
Élelmiszer Online
2017-08-18

Nyárzáró Családi Fesztivál Velencén az iskolakezdés előtti utolsó hétvégén.

#4
Élelmiszer Online
2017-08-17

A Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal az EU LIFE pályázatának támogatásával megvalósuló Maradék nélkül elnevezésű programja 2016 júliusában indult. A programról Dr. Kasza Gyulával, a Nébih Maradék nélkül program vezetőjével beszélgettünk.

#5
Élelmiszer Online
2017-08-17

2009 óta nem voltunk ilyen optimisták a pénzügyi kilátásainkat illetően. Európában hullámzó a bizalom.

#6
Élelmiszer Online
2017-08-16

A gyermekek táplálkozási szokásairól készített felmérést a Danone Kft.

#7
Élelmiszer Online
2017-08-15

2017-ben Jásdi István csopaki borásznak ítélték kollégái a Borászok Borásza díjat. Az Élelmiszer Csopakon beszélgetett a neves borásszal.

#8
Élelmiszer Online
2017-08-14

Saját vetőmagjait és gyümölcseit mutatja be a Farmer Expón a Debreceni Egyetem

#9
Élelmiszer Online
2017-08-10

Emmi: tájékoztatták az iskolaigazgatókat a büfékben árusítható termékekről.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-02

Célja, hogy az egészséges életmódot a gyerekek számára is vonzóvá tegye.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.