hirdetés
2018. január. 20., szombat - Fábián, Sebestyén.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1038
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-01-18

Franchise-rendszert dolgozott ki „okos” élelmiszerek gyártására a Hajdúsági Sütödék-csoport.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-05

Az ideiglenesen megváltozott külcsín mellett még kérdések is megjelennek az édességeken.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-12-21

A 2010-es 29 milliárddal szemben jövőre már 79 milliárd forint használható fel gyermekétkeztetésre.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-20

Cél, hogy a jelenleg 6 kg fejenkénti éves halfogyasztás 2023-ra legalább 20%-kal növekedjen.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-19

Két, gyerekeket segítő szervezetet támogat az üzemeltető cég által fizetett fájdalomdíjból.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-18

Az intézmény kollégiumának energetikai rendszere esett át jelentős vérfrissítésen.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-15

A csapatépítők és csoportos programok segítségével lassan akár önfenntartóvá is válhatnak.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-12-14

A 2008-as csúcsot is meghaladta az optimizmus mértéke, amely a kiskereskedelemben is érezteti a hatását.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-12

Számukra a hátrányos helyzetű családok a téli szünetben is igénybe vehetik a térítésmentes étkeztetést.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-11

Programok és magánszemélyek egyaránt részesülhettek elismerésekben.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.