hirdetés
2018. május. 24., csütörtök - Eszter, Eliza.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1064
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-24

Júniustól mentes és nyers vegán ételek is kaphatók lesznek az intézmény két menzáján.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-09

Szakképzéssel válaszol a Tesco a munkaerőpiaci kihívásokra.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-09

A jótékonysági program keretében 34 te-lepülésen fogtak hozzá a zöldségtermesz-tésnek.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-05-08

Malomsoki Extra-Tej cégcsoport: 2 milliárd forintos hátrányból kovácsolódott sikertörténetté!”

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-04-20

Megnézzük, hogy a megvásárolni kívánt márka, hogy viszonyul a fenntarthatósághoz.  

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-20

Idén immár 27. alkalommal rajtolt el az egyik legnagyobb szolnoki tömegsport rendezvény.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-04-17

Országszerte 3500 iskolás kóstolt helyi termékeket és ismerkedett az egészséges táplálkozás alapjaival.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-04-12

"Az Év Boltja 2018" – Szavazzon Ön is kedvenc üzletére!

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-04

A Szentkirályi játékra invitálja a Telekom Vivicittá Városvédő Futás résztvevőit.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-21

Óvodásoknak és iskolásoknak indít programot a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.